Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet av noen?

Synes f.eks. ikke Ford s-max og VW Sharan er så veldig stilige.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ford S-max er både tøff, sporty og ikke minst stilig! En klar vinner i flerbruksklassen - en helt super bil. Jeg er ennå snurt fordi mannen solgte vår...

Skrevet

Vi har Toyota Verso panorama. Den er kanskje ikke så tøff men jeg synes den er mer sporty en VW's Sharan og Touran, da den ikke ser ut som en 7-seter. S-max vet jeg er en drøm å kjøre samt har innmari god plass inni, men den er kanskje ikke så tøff den heller.

Skrevet

Opel Zafira???

 

Ser du på prisen? Da har de kjempekampagne nu. 300 000 for helt ny, med en masse utstyr

Skrevet

Njaa, jeg syns Touran ser sporty ok ut. Men det kommer jo an på om du skal ha flerbruksbil eller en fullverdig 7-seter?

Sharan er jo fullverdig, mens Touran har to seter som slås opp bak, men som da stjeler en god del av bagasjeplassen.

Og av utseende så kan man ikke sammeligne Touran og Sharan av den gamle typen. Den nye Sharan'en som nettopp har kommet se mye freshere ut enn den gamle iallefall :)

Skrevet

S-max finnes i basisutgave og med sportsinteriør.

Våres er stilig, den er stylet, men ikke harry-stylet.

I tillegg har den stor motor noe som gir en tøff bakpart.

 

Må ikke bare se på en vet du.

Skrevet

Jeg synes Nissan qhaskai +2 er dritt stillig. Har ingen erfaring, men det er min drømme bil:)

Skrevet

Og en billig sak er det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...