Gå til innhold

noen som har "hoppet av i svingen" i flere år UTEN å ha blitt gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

synes "alle" blir gravid av denne "metoden" hehe

 

selv har jeg gjort det i 10 år uten å ha blitt gravid, de 2 barna jeg har var planlagte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gjorde det i mange år, fant ut når vi skulle begynne aktivt å prøve å få barn at jeg har PCOS. Det var en logisk forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde vi to år før vi fikk eldstejenta. Hun var planlagt.

Mellom nr en og to tok jeg minipillen så lenge jeg ammet. Sluttet på den et halvt år før vi startet prøvingen på nr.2. Nr.2 var også planlagt. Jeg brukte minipillen i et år denne gangen også, så lenge jeg ammet. Nå har vi hoppet av i svingen i over et halvt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjorde det i 3,5 år med førstekjærsten: vi hadde sex 1-3 ganger dgl., ble aldri gravid. så hadde jeg uheldigvis ubeskyttet sex 1 gang med hopp av metoden med en annen mann noe senere ble gravid,,,, så har jeg prøvd å bli gravid i etterkant med han jeg er sammen med nå, blitt gravid på først forsøk begge gangene. så ja må ha hatt noe med sædkvaliteten til han første å gjøre, eller at han rett og slett klarte å holde på sæden, men vasket den jo hvis vi hadde sex rett etterpå igjen, men når jeg blir gravid så lett så, rart det ikke gikk galt før, hvis sædkvaliteten var bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes det er helt grei metode, hvis det ikke gjør noe om det skjer arb. uhell.

når vi har fått siste, kommer jeg heller til å begynne på et eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp:) På sjette året nå (og har blitt gravid tvert når vi har gått inn for det, alle tre gangene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også av og til lurt veldig på hvorfor noen blir gravide bare de ser på en mann. Vi "hoppet av i svingen" i 6 år uten problemer og begge barna er godt planlagte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hele livet, men også at gutten har kommet inni meg. Faktisk trodde jeg at jeg ikke kunne bli gravid! Men så plutselig ble jeg fryktelig fruktbar gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppet av i svingen i 7 måneder uten uhell, så slutta vi å hoppe av og ble gravid etter 4 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hoppet av i svingen i nesten 15 år... Ble gravid etter to prøveperioder når vi begynte å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har ikke brukt prevansjon på maaange år, kun hoppet av i svingen. Begge gangene satt barna på første forsøk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har "hoppet av" i snart 10 år. Ikke blitt uplanlagt gravid. Droppet "avhoppingen" ved ett tilfelle og ble (lykkelig) gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har vært en sikker metode for meg. Nå har jeg også veldig regelmessige sykluser og har nok passet på å ikke gjøre det rundt EL, men alikevel. Ble gravid i 4pp så det tok ikke akkurat så lang tid når vi ville :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hoppa av i svingen i 18 år. Er allergisk mot piller og kondom har jeg ikke vært flink til å bruke.

Har tydligvis ikke hatt så lett for å bli gravid, men etter 18 år så blei det bolle i ovnen her også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoppet av i svingen med samme partner i 4 år før vi gjorde en enkelt "test" om vi faktisk kunne få barn. Det kunne vi, på første forsøk. Det spørs vel hvor mye kontroll mannen har. Fortsetter med denne metoden til vi har fått de barna vi skal ha, da velger vi nok noe sikrere etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp vi har brukt det som "prevansjon" de 5 årene som vi har vært sammen. Vi har 2 barn sammen som begge er PLANNLAGTE! Har blitt gravid på første forsøkk begge gangene;) Men når vi ikke vil bli gravide så hopper vi alltså "av i svingen" og det fungerer veldi bra for oss;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...