Gå til innhold

Noen leger her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså, bare lurer på om dere kan spekulere litt her... Mannen min har vært dårlig nå i over to uker. Han er i ok form om han er helt rolig og ikke gjør noe. Men dersom han skal gjøre noe fysisk blir han uvel og uggen. I dag vågde han seg feks. et ærend i byen. Han måtte kjøre ut på en veiskulder fordi han ble uvel, og måtte bare kutte ærendet sitt.

 

Han kaldsvetter av og til, blir svimmel og rar. Han sier han ikke greier helt beskrive hvordan det er.

 

Han har vært i kontakt med legen sin etter avtale i dag, men legen sier bare at han ikke vet og blablabla, ikke får han komme på sykehus ennå heller. Vi synes det er ekkelt og jeg er veldig bekymret når han har gått så lenge uten bedring. Vi skal til Syden egentlig på fredag, og mannen min er rimelig bestemt på å være med, han mener han greier dette. Cluet ligger i å ikke gjøre noe mens han er der. Vi reiser mange sammen da.

 

Har ikke fått tilbake alle blodprøvene enda. Jeg mener kanskje han kan ha fått virus på et eller annet.

 

Noen flere indikasjoner / spekulasjoner på hva i alle dager det er som feiler han?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...