Gå til innhold

pakke bagen ? fikk litt panikk her


Tove77

Anbefalte innlegg

leste en plass at man bør pakke bagen i uke 30, er nå i uke 32 og har ikke tenkt så langt..... bør vel begynne å finne frem ting osv, har en vugge som skal males, er vel på tide å gjøre.

 

fikk litt panikken, det er faktisk ikke SÅ lenge igjen til fødselen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 32 selv jeg, og har ikke begynt å pakke noen bag:) Men alt det andre begynner å bli klart da, bare noen småting igjen:)

 

Tenkte jeg skulle kjøpe en fin bag til lillegutt jeg da, som jeg skal bruke på sykehuset, men får se hva det blir til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også i uke 32:-) pakket litt i kveld,en har enda mer klær til babyen som skal vaskes, så må vente litt med det.

Synes det er kos å pakke den:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å tenke på å pakke da ;) hihi

Men har ikke gjort det enda..

Er 31+4 nå da, så det er jo noen uker igjen :)

 

Men tenkte å finne frem bagen/kofferten snart:) Lurer på å bare pakke i en liten trille koffert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 29+5, men skal ikke pakke bagen på en god stund ennå! Klarer ikke sortere hodet nok til det, he he. Sist så begynte jeg å pakke når jeg nærmet meg 37 fullgåtte uker. Da jeg var rundt 35-36-37 uker så hadde jeg spysyka, og fikk så vondt at følden ville ham eg inn. Da pakket vi bag i all hast i tilfellet. Så en kan jo aldri vite.. ;o) Men ble en uke på overtid for meg, så hadde jo goood tid. Frykter det blir mye venting denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sånn ca oversikt over hva jeg skal pakke (har skrevet liste), men kommer ikke til å pakke noe som helst før jeg nærmer meg uke 37, er 33 på fredag, så er ikke så fryktelig lenge igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt å tenke på det, og såvitt handla inn litt jeg skal ha med, og begynt å vaske slikt som ammeinnlegg, og ammetopper. Skal straks starte med å lage en liste ivertfall, og så finne frem to bagger som jeg så smått kan begynne å pakke i =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Er 33+4 og har ikke pakket, men alt er vasket og jeg vet hva jeg skal ha med. Føles bare litt lenge til enda...selv om det vel ikke er det..iiiik!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...