Gå til innhold

Når ble kroppen din i "normal-size" etter fødsel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er nå 3 uker siden fødsel, og jeg vil handle noen nye klær. Men tenker på om jeg kommer til å gå ned flere kg, så er det jo bortkastet å handle klær nå... Luxus problem egentlig, men kjedelig å kjøpe klær som ikke passer om noen uker.... Så...Når var kroppen din tilbake i normalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oida...Så med andre ord burde jeg vente. Trener dere, eller noe annet? Eller gikk kg bort av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en dusj etter fødselen og kledde så på meg mine vanlige klær igjen. Og jeg er tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har gått ned endel, men har litt hud som burde trekke seg sammen snart? Som gjør at det ser ut som at magen min henger. Håper det blir bra om noen uker...Ting skal jo på plass inni der også :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer veeeldig ann på kroppen din, kosthold og om du ammer og hvor mye du spiser mens du ammer. Kanskje kjøpe litt klær som vil passe både nå og om du hadde vært litt mindre eller større?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var som før, og litt tynnere, rett etter fødselen. Men jeg gikk opp 4kg de tre første mnd mens jeg ammet, for jeg fikk en intens sult da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte ca 10 mnder før jeg var nær normalen min, huden hadde trekt seg tilbake osv.

Men så kunne ikke jeg trene pga bekkenvondt og ammet ikke. Tar nok lenger tid for noen!

Du bør ikke kjøpe dyre klær så nærme fødsel, sist brukte jeg fortsatt noen av gravidklærne mine sammen med tights. Kjøpte noen rimelige litt lange topper som jeg kombinerte med kortere gensre/cardigans.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr 1,var jeg slank og fin etter 10 dager. Raste ned 15 kg, takket være fødselsdepresjon som gjorde at jeg ikke klarte å spise og spøy opp det lille jeg fikk av mat..IKKE MORRO

Med nr 2 tok det vel ca 6-7 mnd eller mere. De kiloene var vanvittig vanskelig å kvitte seg med samt at jeg gikk opp en god del mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk fra 66kg til 52kg på 1 uke...for så å gå ned til 45kg på 1mnd..Kiloene bare raaaste av, ble så tynn at legen trodde jeg led av spiseforstyrrelser :P Gikk heldigvis opp igjen, og vel så det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var like stram og slank 6 uker etter keisersnitt. Trente selvsagt ikke de ukene, men begynte på raske gåturer med vogn etter 6 uker, og trening etter 3 mnd. Var veldig veltrent før fødsel, og gikk opp 14 kg i løpet av graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et par måneder var jeg tilbake til normalen. Og så ble jeg tynnere... Hadde dårlig matlyst og sulten baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...