Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 http://www.babycare.no/?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=761465&b_kid=0
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Ja, vi har den og er kjempefornøyd. Nå har vi riktignok ikke hatt noen andre enn denne da, men jeg leste en del tester og anbefalinger før vi kjøpte den. Vi bor på landet, på gård, og det har hendt at vi må ut i låven etter at bebisen er i seng. Da er det godt å vite at man har med seg en pålitelig babycall med lang rekkevidde og supert signal. Kan enkelt stille inn følsomheten også slik at den sorterer ut småpludring og gråt.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 takk for tilbakemelding:) tror det blir denne da ja:)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Jeg er super fornøyd med denne Og det er 2 venninner av meg også )
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Vi har denne og kjempe fornøyd. Kjenner flere andre som også er fornøyd med den.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Har også den og vi er kjempefornøyd! Helt avhengig av den det første året da mini sov ute i vognen sin. Og veldig kjekt at du har så mange kanaler, så slipper du å få inn naboens baby
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 jeg er ikke fornøyd med den..kjøpte den i fjor, og vi er på campingplass store deler om sommeren, men var en del ganger hvor en av barna gråt og babycallen ikke tok det inn.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå