Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Hei Jeg har et "luksus" dilemma egentlig. Men det er likevel et stort dilemma for meg. Utdannelsen min er at jeg er kjemi ingeniør, i tillegg har jeg tatt praktisk pedagogikk og kan dermed undervise i kjemi, matematikk, naturfag og fysikk på ungdomsskole og videregående. Jeg har og jobbet i bofellesskap slik at jeg har fått godkjent tittelen miljøterapaut. Men jeg vet ikke hva jeg vil jobbe med. Har prøvd begge deler og har gått litt lei. Noen som har et forslag til hva jeg kan jobbe som?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Har du prøvd å undervise både på ungsdomsskole og videregående? Ville tro at videregående vil gi der mer faglig utfordring. Men ha med å jobbe i kjemikalsk industri isteden? Forskning? Bellona?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Har jobbet både på ungdomsskole og videregående:) Trives best på videregående, men føler liksom ikke at det er der jeg hører til.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Du er vel miljøarbeid? Jeg trodde man var miljøterapeut hvis man har tatt bachelor i sosialt arbeid, barnevern eller vernepleie?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 Miljøterapaut pga pedagogikk. Det kreves treårig høyskole utdanning for å få tittel miljøterapaut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå