Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 han må bytte bhg nå.... har hatt samme bhg siden han var 2... og nå blir han 5... minstemann fikk ikke plass i bhg hans og derfor må eldste flytte til bhg til minstemann... denne ligger på andre siden av byen og det finnes ikke sjans å ha de i 2 bhg... jeg har ikke lappen.. noen der ute som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Jeg hadde ikke gjort det. Ville gjort alt jeg kunne for at leveringen gikk greit det siste året i bhgen. Det er ikke så ille for den minste å starte i bhgen et annet sted som det er for 5 åringen å bryte opp vennskap og starte på ny. Det skal han allerede kanskje gjøre neste år som skolestarter. Dere er kanskje to om levering? Det meste går om man bestemmer seg for det. Hvor langt er det mellom bhgene da? Selv er jeg også uten bil, og har lang vei til bhgen, men flytter ikke barnet mitt til en nærmere bhg. Selv om jeg da slipper å stresset med kevering på en side av byen før jeg reiser 40 min i en annen retning for å komme meg på jobb. Så mitt tips, tenk grundig igjennom før dere bestemmer dere for det. Det meste går.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Hvorfor må eldste flytte? Er du alene om levering? Personlig hadde jeg ikke flyttet min siste året. De gode relasjonene de skaper seg i de årene de er i bhgen står sterkere enn mine egne behov i slike saker. Det er jo bare snakk om et år du skal ha det slik uansett. Regner med skolen blir like stor avstand til? Siden den ene barnehagen da er på andre siden av byen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå