Gå til innhold

Hjelp! Vet ikke hva jeg skal gjøre, ang vogn.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en brio sing etter førstemann, som jeg hadde tenkt å bruke nå som vi venter nr 2. Men det finnes INGEN søskenbrett som passer til denne vognen, den er så brei bak. Heller ingen søskenseter. Eldste vil være 2 år og 7 mnd når nr 2 kommer.

 

Har ikke lappen på bil og må derfor gå/ta bussen hvis vi skal noen plass. Ser for meg at de blir stress med handling på butikken osv når jeg har med en som ikke vil samarbeide/blir lei eller sliten.

 

Hva ville dere gjort? Sambo mener vi ikke trenger søskenvogn, men jeg lurer på om vi skulle hatt det. Greit vi har bil når han har fri og kan være med. Men hva gjør jeg når han er vekke med jobben, jobber overtid, helg eller er på gutteturer med kompiser o.l?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kjenner jeg ikke til Briovognene, men fins det ikke noe måte å "jukse" til et søskenbrett/sete på den da?

Jeg ha ikke lappen selv heller og skjønner godt hvordan du tenker. Kjedelig å bli låst hjemme pga at størstemann ikke klarer å gå. Hadde det vært meg ville jeg kjøpt ny vogn med søskensete til og solgt den gamle vogna. Tipper du vil få bruk for det søskensetet i et år i hvertfall. Min mellomste vil være fire år når nestemann kommer til verden, og da regner jeg med at det vil gå greit uten.

Man skal jo kose seg i permisjonen også. Tipper samboeren din hadde sett annerledes på det dersom han skulle klart det samme, uten bil altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...