Gå til innhold

Hjelp! Vet ikke hva jeg skal gjøre, ang vogn.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en brio sing etter førstemann, som jeg hadde tenkt å bruke nå som vi venter nr 2. Men det finnes INGEN søskenbrett som passer til denne vognen, den er så brei bak. Heller ingen søskenseter. Eldste vil være 2 år og 7 mnd når nr 2 kommer.

 

Har ikke lappen på bil og må derfor gå/ta bussen hvis vi skal noen plass. Ser for meg at de blir stress med handling på butikken osv når jeg har med en som ikke vil samarbeide/blir lei eller sliten.

 

Hva ville dere gjort? Sambo mener vi ikke trenger søskenvogn, men jeg lurer på om vi skulle hatt det. Greit vi har bil når han har fri og kan være med. Men hva gjør jeg når han er vekke med jobben, jobber overtid, helg eller er på gutteturer med kompiser o.l?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært deg hadde jeg sjekket på finn om det kunne vært noen billige søskenvogner der. Jeg hadde ikke kjøpt søskenvogn når barnet var 2 år og 7 mnd, MEN jeg har lappen.

 

Eller så kan du sjekke på reflex.no, de har et merke som heter babytravel, det er ikke så dyre vogner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe søskenvogn, men så begynte jeg å tenke på hvordan jeg skal få med meg alt og alle når jeg er alene og eldstemann blir lei og ikke vil gå mer osv.

 

Får se om jeg kan finne noe brukt eller noe slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med bæremeis eller bæretøy av et eller annet slag til eldste da ?

 

Ellers er det også mange som løser søskensete problematikken, med å legge en plankebit over vognbagen.

Funker i massevis for korte turer, og største fåt hvilt seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lurt med den plankebiten!! Tusen takk for tipset!:)

Har en manduca jeg kan bruke også, litt knotete å få på alene, men med litt øving går nok det og :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hadde jeg vært deg hadde jeg nok kjøpe en vong, det er lettere sagt en gjort å bære. Om du skal handle er det greit å ikke bære seg i hjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...