Gå til innhold

Holdt jeg på å besvime ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag opplevde jeg noe veldig skummelt ( er 3mnd gravid).. Var på butikken og ble helt ut av det blå akutt kvalm og kaldsvettet, plutselig gikk alt rundt for meg og jeg klarte ikke å gå / balansere... Så masse lys omkring meg og holdt på å falle ned i bakken, men da jeg kom ut i frisk luft og satte meg ned ble jeg bedre.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være du hadde et blodtrykksfall. Ikke så uvanlig når en er gravid det.

Skrevet

jepp, da holdt du på å besvime.

Skrevet

Ble veldig redd, noe jeg kan gjøre for å unngå dette ?

Skrevet

drikk masse vann, og sett deg ned med hodet mellom bena om du skule få slike symptomer på nytt!

Skrevet

Blodtrykksfall som er veldig vanlig når du er gravid og som du kommer til å oppleve flere ganger under graviditeten.

Beste du kan gjøre når det skjer er å holde deg helt i ro eller sette deg den, da går det fortere over.

Skrevet

Har det slik selv temmelig ofte, og det er ikke så mye å gjøre annet enn som de andre her sier å ta det litt med ro når det skjer og ellers å passe på å drikke nok.. Det er ekkelt når det skjer, men det går heldigvis ganske fort over.. For meg holder det ofte å sitte i 10 min , men jeg passer på å ta det litt ekstra med ro i de første timene etterpå da det fort kommer tilbake. Det kan også være blodsukkermangel så noen ganger hjelper det også å spise.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...