Gå til innhold

Sobril


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Går noen her "fast" på Sobril, dvs har kjennskap til denne medisinen.

Hva er bivirkningene og kan man se på noen at de tar beroligende medisiner?

Mener å ha hørt at enkelte kan bli litt oppblåse og pløsete i ansiktet, stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venninnen min bruker sobril, sammen med mye annet.

Hun er narkoman. Startet med sobril og valium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer nok fra person til person. Noen blir litt oppblåste og pløsete i anisktet, mens andre ikke reagerer noe særlig kroppslig på medisinen. Jeg tok Sobril over en periode for ett par år siden, man kunne verken se eller merke på meg at jeg tok denne medisinen. De eneste som vet dette idag, er dem jeg fortalte dette til. Problemet med Sobril er visstnok at det er at medikamentet er vanedannende.

 

http://www.legemiddelverket.no/custom/Preparatsok/prepSearch____80333.aspx?SearchID=a26b6669-754c-45ec-87cc-7dab2cece468

 

Der står iallefall all informasjon om preparatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna sobril så godt du kan! Det er en av de verste medikamentene du gå på fast, selv om legene skriver det ut i hytt og pine.

 

Jeg sliter selv med mye angst og har brukt sobril noen akutte ganger, men aldri gått på de fast. Samtidig med at jeg sliter med dette jobber jeg selv i psykiatrien og ser hvor ødeleggende sobril er. Flere av pasientene må legges inn på avrusning etter å ha tatt høye doser over lang tid. Sobrilen virker en liten periode, men når den går ut av kroppen blir både angsten og depresjonen verre, forsterket..du må ta enda mer sobril osv.

 

Sobril holder deg nede i dritten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt god hjelp av Sobril, men har aldri brukt det fast, dvs daglig! Men hadde en svær krise i livet mitt og fikk Sobril av fastlegen min. Tok ved behov og det hjalp veldig. Hadde ingen bivirkninger, tok 15 mg.

Men tok det som oftest på kvelden da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...