Gå til innhold

Juni mammaer fra Ullern område i Oslo?


Grace2011

Anbefalte innlegg

Hallo damer :-)

 

Jeg lurer på om jeg er den eneste sommer-mamma fra Bestum her?

 

Det ville være veldig gøy å komme i kontakt med gravide naboer og nesten-naboer, for kanskje ta en hyggelig prat sammen eller en trilletur når den tiden kommer? :-)

 

Jeg er 33 år gammel, mamma til 2 jenter på fire og seks år, og har en jente til i magen med termin 22.Juni. Jeg har fått plass på ABC klinikken på Ullevål, og gru-gleder meg til fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Du er nok ikke den eneste. :)

Jeg bor på Hoff/Skøyen, er 29 og venter min første gullgutt den 6 juni.

Er gjerne med på (trille)treff etterhvert, hyggelig med "naboer" i samme situasjon.

Gleder meg masse til fødsel og alt det foreldrelivet vil by på :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg tror at vi kanskje treffes på helsestasjonen (barselsgruppen) etterhvert? :-)

 

Er litt usikker på hvordan det fungerer mtp barselsgruppe egentlig..... Er det noe de på helsestasjonen tar initiativ til?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de arrangerer et form for treff etterhvert, men usikker på når etc. Skal høre med jordmor neste gang jeg er der. Men det er vel sikkert ikke noe treff før etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de arrangerer et treff ja, antar det ikke er noe før etter fødsel. Skal høre med jordmor neste gang jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg bor på Røa, men kommer fra Bestum/Ullern! :-) Har to barn på 2 og snart 4 år, og venter tredjemann i juni (termin 29). Jeg skal også føde på ABC! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :-) :-)

 

Så hyggelig og gratulerer med fødeplass på ABC!

 

Jeg gru-gleder meg til fødsel på ABC...

Jeg hørte bare positivt om avdelingen, og jeg liker det faktum at hvis noe skjer er vanlig fødeavdeling rett ved.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å føde på ABC! Har ikke brukt noe smertelindring de andre gangene, bare litt lystgass, så jeg regner med at det går bra. Men vet ikke om jeg hadde villet hvis ikke vanlig føde var vegg-i-vegg! Har du vært på time der? Jeg har vært der en gang og skal tilbake om en drøy uke til andre kontroll. Da skal jeg dra med mannen også :-)

 

Har veeldig dårlig erfaring med dobbeltrom på barsel på Riksen med de to første, så jeg gleder meg til barselhotellet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dit for andre gang i dag og jeg gleder meg!

Og, ja-jeg ville heller ikke våge å føde der hvis det ikke var for vanlig fødeavdeling rett ved...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Var på 3D UL i dag, og legen der mente definitivt at terminen satt på tidlig UL var riktig og sykehusets termin feil. I så fall har jeg termin 23. juni.... :-)

 

Kanskje vi sees på ABC da! Håper alt var bra på kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...