Gå til innhold

Nå er bunnen nådd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå orker jeg virkelig ikke mer, lengre ned i kjellern klarer jeg ikke å komme, nå har NAV drivi på nok, siste stikk idag og nå makter jeg bare ikke mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker du gjøre da? Gi opp og søke, legge deg inn på psykiatrisk sykehus?

Skrevet

Niks, er nødt til å flytte til hytta uten strøm og innlagt vann, eneste løsningen for oss!

Skrevet

Men når jeg tenker meg om, så hadde det vært digg å bare få bryte helt sammen og bli lagt inn, latt verden bare få kjøre på uten at det hadde angått meg...befriende....

Skrevet

døh, du eier eiendom du ike bruker (hytta) også skal du sutre over at NAV ikke gir deg nok penger? SELG HYTTA!!! Guriland, går det ann å bli så korttenkt?!?! Selger du hyttefaen, får du penger der og da, og i tillegg blir det mindre utgifter, for du må vel betale forsikring o.l på den der hytta??

Skrevet

Hun har vel strengt tatt ikke skrevet at hun eier en hytte, men at hun må flytte på hytta.

Jeg refererer også til hytta, men den er ikke min, men min svigermors.

Skrevet

hva er det som har skjedd da HI? så trist at du skal føle deg slik.. men veldig vanskelig å hjelpe om du ikke sier hva som er problemet.

Skrevet

Et klokt hode her som faktisk skjønte at hytta ikke er vår, men mine foreldres, og de bruker den ikke mer ;)

Man blir bare så frustrert over behandlingen man får, har slitt med sykdom og nav i flere år, så var bare et aldri så lite frustrert utbrudd her. Men det er helt klart fristende å flytte på hytta og klare oss helt uten staten. Bli bushmennesker hehe

Skrevet

Er vel ikke sikert det lar seg gjøre å selge hytta, kanskje det heller ikke er noen som har lyst å kjøpe den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...