Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Dette er jo møkkavondt! Hva gjotde dere for å hanskes med jævelskapen?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Varme og tømming. Hele tiden. Og kontakte lege dersom du ikke merker bedring på noen timer, for man kan bli skikkelig dårlig.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Kommer an på hvor lenge det er siden du fødte? Jeg fikk brystbetennelse 3 uker etter fødselen med plutselig over 40 i feber, og da sendte legevakten (dette var en lørdags kveld) meg på fødeavdelingen. Der fikk jeg pumpe meg med elektrisk pumpe, og så fikk jeg en nasespray for å få bedre utdrivingen. Så hjalp de meg med å vise koppemating av babyen, jeg hadde ikke sjans til å amme i begynnelsen selv om det er det beste man egentlig kan gjøre! Det er det vondeste jeg noen gang har opplevd! Kunne lett født ti ganger etterhverandre istedenfor brystbetennelse..... :/ Så mitt tips er at du pakker deg inn i ullklær og ringer fødeavdeling eller ammepoliklinikken. Etterpå får pappaen ta seg av barnet mens du tar en VARM dusj mens du masserer forsiktig - så RETT I SENG med varmeflaske og tepper. Sov og hvil deg, og pappaen tar ut sykedager!! Det kan nemlig bli skikkelig ille om du ikke klarer å ta deg inn igjen - puppen kan faktisk sprekke opp dersom du får en abcess. Ikke ett pent syn, og helt FORJÆVLIG. Kjenner to stk som har måtte operere og de har arr enda. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Men faen heller da:-o dette vil ikke jeg ha i mitt system! Trippelargh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå