Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har fått innvilget dagpenger fra 10.02, men siden jeg sa opp jobben er det 8 uker ventetid fra den datoen selv om det er lenge siden jeg sa opp (har vært i permisjon). Utrolig dumt, og blir noen tunge mnd. Menn skulle fortsette å sende inn meldekort i mellomtiden sa da. Får jeg utbetalt på etterskudd det jeg sender inn før de 8 ukene har gått?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Nei, du får ikke etterbetalt for karantenetiden
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Du skal fortsette å sende inn meldekort for å vise at du fremdeles er arbeidssøker i karantenetiden. Sa du opp i permisjonen starter de 8 ukene fra første dag etter at permen er over.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Nei. Sender du ikke inn meldekort de 8 ukene vil du risikere å måtte vente lenger før du får utbetalt (altså hvis du glemmer en periode på 14 dager vil utbetalingen din utsettes 14 dager) Du vil IKKE få noen som helst betaling for de 8 ukene fra 10.02.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå