Gå til innhold

Hvor ofte er dere på besøk til svigers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en svigerfamilie som ikke syntes vi er på innom ofte nok, noe jeg er helt uenig i! Vi er der som regel minst 1 gang i uka, og er der hvertfall 3t om gangen.Men selv om jeg er uenig, får jeg dårlig samvittighet når de sier dette. Føler liksom at det er litt min skyld, enda samboer fint kan reise dit uten meg (men det gjør han aldri). Er jeg urimelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ofte nok synes jeg, blir vel et par mnd mellom hver gang da reiseveien er for lang til noe annet.

Men når vi flytter blir det andre boller, tipper vi da kommer innom så ofte at de kaster oss ut til slutt.

Trives hos svigers vi.

Skrevet

Om du har en mann som ikke kan besøke sine egne foreldre uten deg - ja, da får de bare ha det så bra. Og så kan de ta den diskusjonen med han.

Jeg hadde da ikke giddet å sitte med mine svigerforeldre 3 timer hver uke!!!!!

Skrevet

1 gang i uka her også, men så bor de bare en 5-minutts gåtur unna

Skrevet

ca en gang pr uke, bor 5min. unna med bil.. Vi er der gjerne ved 17 tiden og blir til kveldsmat rundt kl.22. Har ikke noe godt forhold til de, men vi prates ikke noe ellers så det er greit. Min mann drar forøvrig ikke dit alene, har skjedd 1 eller 2 ganger på 7år ;)

Selv har jeg ikke foreldre, så det er eneste familien vi besøker..

Skrevet

ca en gang pr uke, bor 5min. unna med bil.. Vi er der gjerne ved 17 tiden og blir til kveldsmat rundt kl.22. Har ikke noe godt forhold til de, men vi prates ikke noe ellers så det er greit. Min mann drar forøvrig ikke dit alene, har skjedd 1 eller 2 ganger på 7år ;)

Selv har jeg ikke foreldre, så det er eneste familien vi besøker..

Skrevet

drar sjeldnt... har sånn "hit men ikke lenger"- følelse når dt kommer til kontakt med dem.. mannen er der med barna, mens jeg gjør andre ting <3

Er ikke så ofte til mine foreldre heller, men tar kontakt med de om det er noe.. har kanskje et "one tree hill"-forhold med mine foreldre, jeg vet at de er der om jeg trenger de, og de vet av meg osv.. bodde hjemme et halvt år før vi kjøpte huset vi drømte om, og det var hyggelig det, men vi har ikke så stort behov for å ha så mye kontakt... mannen min synes det er litt rart, men jeg beroliger han om at jeg synes det er goooodt :D

Skrevet

ca 1 gang i måneden. Hadde det ikke vært for avstanden (4 timer i bil en vei) så hadde det vært oftere, for de er verdens koseligste mennesker! Vi besøker mine foreldre enda sjeldnere, for de bor en flytur unna eller 10 timer i bil en vei :(

syns det er trist å bo så langt unna familie, og misunner dem som har familien nærmere seg...vi har jobber som står i veien.

Skrevet

Syns jaggu samboeren din kan ta seg en tur til foreldrene sine uten deg iblant, voksne mannen :o)

For en mamma med voksne unger er det dessuten veldig godt å få se "lille ungen sin" alene iblant, så bare oppmuntre ham til å dra alene. Hun vil garantert sette pris på det!

Vi er innom svigers minst en gang i uka, og de kommer gjerne innom oss noen ganger også. Syns det er veldig koselig.

Skrevet

Vi er der max en gang i året, det er 12 timer å kjøre, og takk og pris for det :)

Ellers har hun besøkt oss EN gang på de 9 årene jeg og samboeren min har bodd sammen, og det var i dåpen til sønnen vår. Så hun har ikke noe å klage på heller :)

Skrevet

er der nesten daglig....Sønnen vår er der når vi jobber samtidig. Så da blir det nok litt mer en "normalt".

Vi trives godt sammen.

Skrevet

Kanskje en gang i måneden, men tror nok vi ser de litt oftere, da de også er innom oss av og til. Samme med mine foreldre. Synes det er passe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...