Gå til innhold

inspirert av radio; Hva hadde dere sagt til jenta/ gutten deres, om h*n hadde blitt med i Paradise Hotel?


FanteGuri

Anbefalte innlegg

Litt vanskelig å forestille seg, siden mine jenter er bare 4 år og 5 mnd gamle, men jeg håper at jeg skal kunne lære dem verdier, som gjør at de tar avstand fra å delta i slike program..

Men, skal det nå skje likevel, så vil jeg nok spørre dem om de har tenkt over hva det kan gjøre med framtidsutsiktene for å få drømmejobben, drømmemannen-/ dama? Ikke sikkert det er like kult å være ParadiseKari når du ønsker å etablere deg med jobb og familie..

Utover det er det vel ikke stort å gjøre, de er jo myndige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest amandine

Gjort arveløs og fornektet ethvert slektskap tror jeg rett og slett. Grått blod og savnet men ikke gitt meg. He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært så flau og skamfull at jeg ikke vet hva jeg hadde gjort. Jeg hadde nok følt at jeg hadde feilet veldig i oppdragelsen i forhold til de verdier jeg ønsker at barnet mitt skal ha.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss og gru, da hadde jeg tenkt at jeg hadde feilet helt med å videreformidle mine verdier til demi oppdragelsen..

 

Jeg tror jeg hadde jobbet hard for å få han/henne til å skjønne at det er en utrolig dårlig idé, og hvilke konsekvenser det kan ha for fremtiden (arbeidskarriere, forhold osv.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da snakker vi låse dem inne til serien var godt igang... og ødelegge alle muligheter for å komme med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eelis+kian ♥

Jeg syns jeg ser gutten min kaste skjorta i Paradise, haha. Han er bare 16,5 mnd, men jeg tror virkelig han er typen. Forhåpentligvis klarer jeg å gjøre en så god jobb at han ikke føler at han må være med i sånne dumme programmer for å få bekreftelse. Men jeg hadde nok gitt han et kraftig spark bak hvis han bestemte seg for å være med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt han eller henne ned og forklart hva tidligere deltagere har "fått ut" av å være med. (Ikke så veldig mye positivt). Samt forklart at dette var en avgjørelse som vil kunne få innvirkninger og de vil måtte leve med resten av livet. Dette er heller ikke et spill som man kan spille seg igjennom, til det er alt altfor tilfeldig og har altfor mange uforutsette vendinger.

 

Og sist men ikke minst, hva i huleste er poenget med å være med??? Hva er poenget med serien i det hele tatt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel bare fest og fyll, og hvis du har flaks så vinner du premien. Er vel det ungdommen synes er stas da, reise til Mexico, ligge på hotell og sole seg, drikke så mye man makter... Slå ut håret.

En litt finere ramme rundt ei ny russefeiring rett og slett, bare at du blir filma i alle tenkelige situasjoner.. Herregud, jeg fatter ikke at de vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...