Gå til innhold

Verste fest/samtaleemne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den verste samtalen jeg har opplevd var da jeg var på fest med folk som jobbet i helsevesenet eller var under utdanning til det. I over to timer handlet den om barn som tørker seg bakfra og frem, og diverse medisinske følger av dette. I detalj! Vi snakker bakterieinfeksjoner altså...

:s

Noen verre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke et emne, men folk som kun snakker om seg selv og uansett hva som har skjedd med andre så har de opplevd verre eller bedre eller mer eller mindre.... Det er slitsomt.

Skrevet

Jobb, når ikke alle jobber på samme sted.

Var på vorspiel med en nyutdannet sykepleier med munndiare. Hele kvelden snakket hun om jobben og avsluttet vorspielet med å dra fram hovedoppgaven sin og holde noe som misstenkelig lignet på foredrag.

Jeg dro rett hjem etterpå. Hadde mistet lysten på en bytur fullstendig.

Vanligvis hadde jeg sakt noe, men jeg var bare med ei venninne så følte jeg ikke hadde så mye å si på en måte.

Skrevet

Det verste jeg vet når jeg er på fest, når jeg ENDELIG har fått barnevakt, pyntet meg, kommet meg ut av hjemmet, inntar vin med gode venner, det ALLER VERSTE JEG VET DA er de kjerringene som på død og liv må ha dype, alvorlige samtaler! Om samlivsbrudd, utroskap, kjipe sykdommer og depresjoner.

Ok, jeg er vennen din og synes det er trist det du går gjennom, men ring meg på mandag så tar vi det da, i stedet, ok? Nå er vi på fest. Vi skal drikke, le, danse og ha det gøy! IKKE sitte inne på et rom og sippe og sutre, for svarte....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Den verste situasjonen var vel der svigerinna mi begynte å diskutere arven fra besteforeldrene sine, med både dem og moren sin i levende live ved siden av seg. Hun maste og maste om at besteforeldrene måtte skrive testamente slik at hun fikk det de ville at hun skulle ha. Moren hennes ( min svigermor) er et hyggelig og redelig menneske, så det var ingen grunn til å anta at hun ville underslå noe de ville gi barnebarna.

Det endte med at jeg og flere andre gikk på kjøkkenet og ble der mens de kranglet.

Ellers har jeg gjespet meg gjennom en del fester hvor alle de andre har jobbet innen det samme fagfeltet og det har blitt mye jobbsnakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...