Gå til innhold

Da er jeg hjemme igjen sammen med tredjemann :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior ble født i helgen og familien er fulltallig! Stolte foreldre og stolte storesøsken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse =D =D

Regner med at en liten historie hører med en dag du får tid =P

Kos dere masse med den lille =)

Skrevet

Å så kjekt! Går ut ifrå at fødselen gjekk bra og at alt er vel med mor og barn. Håpar du/dåke får ein fin og roleg barselperiode :o)

Skrevet

Gratulerer så mye Jojo:) Koselig å høre at det var overstått nå, alltid så godt når bebisen har kommet til verden, og alt har gått bra:)

Gleder meg også til fødselshistorie om du har tid og lyst en dag?? Blir aldri lei av fødselshistorier:)))

Kos deg masse!!!

Skrevet

Gratulerer =)

Skrevet

Gratulerer saa masse med Junior !

Skrevet

Gratulerer så masse.. :o)

Skrevet

Takk allesammen!

Jeg gikk 10 dager over tiden denne gangen og det er noen av de lengste dagene i mitt liv, men slapp igangsetting selv om jeg var satt opp til det en dag senere.

Deler kortversjonen av en lang fødsel. Jeg kom inn sent på kvelden med 3 cm åpning for deretter å bruke 10 timer før han var ute. Forrige fødsel brukte jeg 1 time på det samme så dette var mye verre. Fikk epidural midt på natten (har ikke prøvd det før) som virket i 1,5 timer. Da fikk jeg slappet av mellom riene. Men så gikk vannet og da sluttet den å virke, de prøvde å gi meg en sjokkdose, men det hjalp ingenting :( Så oppdaget de at han var stjernekikker og de prøvde å få meg til å ligge i alle mulige slags stillinger for at han skulle snu seg, det holdt jeg på med i et par timer, noe som var fryktelig vondt. Heldigvis virket det og så etter dette og rett over en time med pressrier var han ute.

Selvfølgelig ble all smerte et øyeblikk glemt da junior ble lagt på magen min :)

Nå prøver vi å finne ut av amming og rutiner. Han er selvfølgelig (fra et objektivt synspunkt....:)) verdens nydeligste!

Skrevet

Huff ja det er de lengste dagene når man må gå så lenge over tiden. Og alle lurer på om du går enda og vagger. Hehe nei vi er allerede på gang med neste liksom =P

Ser for meg at det ikke var noe gøy at epiduralen sluttet å virke, har født begge mine med epidural (hadde lite eller ingen valg) og vet at det i alle fall hjalp på smertene når de satt den.

Bra at alt gikk godt til slutt! Ser for meg at dere koser dere masse masse nå med en liten =)

Skrevet

Gratulerer! Så hyggelig med familieforøkelse

Tenkte på deg lørdag morgen, men rakk aldri å lese forum for å se om det hadde skjedd noe.

Vi hadde vel termin ca samtidig, men mine kom (heldigvis) litt før. Vi er godt i gang med rutinene, men det er et strev å holde dem i den samme rutinen ,)))

Det er hyggelig med baby(er) i huset. Kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...