Gå til innhold

Noen med barn født i november ?


Skrømti

Anbefalte innlegg

Jammen blir ikke ( om alt går bra) dette andre gang jeg blir mor i november....

 

Håper det går litt bedre enn første gang, da ble jeg full av panikk da riene startet, mørkt og fælt ute var det. Sånn sett er det en trist tid på året å få barn.

 

Men for alt i verden, vil jo heller ha barn i november enn ingen barn. Og vil jo gjerne tro at et lite nurk kan lyse godt opp i en mørk tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ei som er født 30.10 og ei 09.11 og nå termin 0511. Er egentlig bedre å få tideligere på året, men er ikke alltid så lett å planlegge det. Syntes det var helt greit å få i november. Men nå blir det 3 tette bursdager,hihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=) Har alltid tenkt at august er mnd å få barn i.. Men man skjønte jo med tiden at det kunne man ikke planlegge..

Men det jeg tenker om november er at det skal skje noe stort som skal lyse opp en regnfull høst/vinter, å når babyn er litt over en mnd så er det jul, den kosligeste tiden av alle tider, osv :) Ååååå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Titter innom fra augustklubben:) Vi har en jente født 11. november og jeg husker det som en veldig fin tid. Rolig og avslappende. Jeg kan fort bli litt rastløs og oppjaget om våren og sommeren, men i november er det liksom ikke så mye som skjer. Da kan man kose seg med nybabyen uten stress. Det blir så bra så, skal du se:)

 

Gratulerer forresten:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk baby i november 2010 og skal ha i november i år også. Alltid ønsket meg vårbarn, men sånn gikk det ikke. Kjedelig at man må kle på de små så mye, men uansett koselig med baby i en ellers trist tid på året..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en november-06-gutt....Og tenkte igrunn att neste skulle komme på våren/sommeren...Men, istedet har vi nå termin 10 dager før storebror! HERLIG!;) hehe..... Men, en fin tid..absolutt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jente født i november 2009, og får nå termin rundt samme tid dato som ho. Så det skal bli spennende å se om ho blir storesøster på 2 års dagen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei! har en gutt som ble født i nov 09. Og nå har jeg igjen termin i november:-) . Første gang prøvde vi å få vår barn, men sånn gikk det ikke. Nå rakk vi ikke å planlegge engang:-). Ha en nyfødt i julen er kjempe koselig! Så du må gled deg masse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...