Gå til innhold

Hvordan står det til, aprilmager?


Huldretussa

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå nærmer det seg virkelig april! For meg er det 38 dager til termin og 2,5 uke ca til permisjonen starter. Jeg gleder meg! Formen er bra :) Synes magen begynner å bli rimelig svær - men jeg koser meg med den. Veslegull er veldig aktiv til tider - herlig å kjenne på! Jeg er så spent på hvem som kommer ut! Vi vet ikke om det er jente eller gutt denne gangen, de kunne ikke se det på ul. Navna er ikke helt klare enda.. Vi har nesten bestemt oss for jentenavn (eh.. jeg har foreslått og mannen er enig..), mens guttenavn er ikke i boks enda. Forslag??

 

Tenker mer og mer på fødselen.. Det er jo ikke mange uker til det hele kan starte. Er så utrolig spent.

 

Gleder meg til april!

 

Håper alt står bra til med alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juhuu! Ja, nå nærmer det seg. En både spennende, og skremmende, tanke. Iallefall når jeg tenker på selve fødselen (jeg gruer meg.. er redd for alt som kan gå galt, både med babyen, og med meg..) MEN

når jeg klarer å tenke at min forrige fødsel rent fysisk bare tok et par timer, og prøver å glede meg over alt det fine som er i vente... DA er det fantastisk å være gravid! Jeg skal også jobbe til jeg MÅ ut i permisjon. Jobber ca 60% nå, og det har fungert veldig bra, selvom jeg har blitt merkbart "tyngre". Jeg vet kjønnet, og familien har gitt den lille babyen en arbeidstittel, som vi deler med de nærmeste :) Jeg var på tilvekstkontroll/UL fredag som var, og da sto alt bra til. Var siste gang vi fikk kikke inn, og jaggu tror du ikke h*n smilte til oss.. :) :) Er veldig glad for all gleden i dette svangerskapet, og takknemlig for at både mannen min, og kommende storebror, er like spent, og glade so jeg!

 

Lykke til med det forestående!

 

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...