sneipen <3 snuppa Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 minsta på 2 har siden hun var baby spydd av tran, hun har fått d-vit dråper tidligere. pojken på 5 har tatt tran intill i fjor vinter. han spydde etter å ha tatt tran, har ikke ville tatt tran etter det. (skal sies at han fikk spysjuka da..) hva er det beste å gi barna? (bortsett fra fisk da..)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Da kan du evt gi dem slike Q10 "piller" men det blir vanskelig å svelge. Se på helsekosten. Ingenting annet er bedre enn tran, da må man spise fisk til middag og på brødskiven evt.
Babyønske �� Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Jeg gir min 2 åring Møllers omega-3 fisker. Inneholder omega 3 og d-vitamin som i vanlig tran. De går ned på høykant her hvertfall
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Husker jeg fikk Sana-sol da jeg var liten. Det kommer jeg antagelig til å gi tulla vår også. (Hun tåler ikke tran nemmelig, av en eller annen rar grunn :s )
Babyønske �� Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Sana sol er jo greit nok for vitaminene sin del, men det inneholder ikke Omega 3.
FanteGuri Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Jenta vår på snart 4, drikker hverken sana sol eller tar tran, hun spiser brødskive med makrell i tomat, som er rik på Omega 3, samt at hun ellers har et variert kosthold. Er ei frisk og sunn jente.
♡ A & E ♡ Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Eldstemann har drukket tran men det vil ikke yngste så her kjøper vi Biovit.
sneipen <3 snuppa Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2011 tenkte på omega 3 da. har brukt å gi tran når vi ikke har hatt fisk til middag. de spiser ikke makrell i tomat:/ (har prøvd;) kanskje vi skal se etter sånne fisker.. ellers får de sikkert nok vitaminer gjennom frukt og grønt, tror jeg;) å vi har ikke brukt biovit.. unger som er gla i frukt og enkelte grønnsaker:)
sneipen <3 snuppa Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2011 takk for svar dere!! syns det er så kjekt å gå inn her om man lurer på noe,får alltid svar:))
Odine! Skrevet 7. mars 2011 #10 Skrevet 7. mars 2011 Vi gir Eskimo kids til babyen fordi han gulper noe verre. Den fås kjøpt på helsekostforretninger.
Hermione_77 Skrevet 7. mars 2011 #11 Skrevet 7. mars 2011 Jeg kan også varmt anbefale Møllers Omega-3 fisker. Eneste aberet er at min 2 åring har litt problemer med å godta at han bare får 2 om dagen...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. mars 2011 #12 Skrevet 7. mars 2011 Har du prøvd Eskimo-tran? Smaker tutti-frutti og går ned på høykant hos 2-åringen vår ihvertfall:)
Gjest Skrevet 7. mars 2011 #13 Skrevet 7. mars 2011 2-åringe her får Møllers fisker. De går ned på høykant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå