Gå til innhold

hva er best å gi barn som ikke drikker tran?


sneipen <3 snuppa

Anbefalte innlegg

minsta på 2 har siden hun var baby spydd av tran, hun har fått d-vit dråper tidligere.

 

pojken på 5 har tatt tran intill i fjor vinter. han spydde etter å ha tatt tran, har ikke ville tatt tran etter det. (skal sies at han fikk spysjuka da..)

 

hva er det beste å gi barna? (bortsett fra fisk da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kan du evt gi dem slike Q10 "piller" men det blir vanskelig å svelge. Se på helsekosten. Ingenting annet er bedre enn tran, da må man spise fisk til middag og på brødskiven evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir min 2 åring Møllers omega-3 fisker. Inneholder omega 3 og d-vitamin som i vanlig tran.

De går ned på høykant her hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg fikk Sana-sol da jeg var liten. Det kommer jeg antagelig til å gi tulla vår også. (Hun tåler ikke tran nemmelig, av en eller annen rar grunn :s )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sana sol er jo greit nok for vitaminene sin del, men det inneholder ikke Omega 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår på snart 4, drikker hverken sana sol eller tar tran, hun spiser brødskive med makrell i tomat, som er rik på Omega 3, samt at hun ellers har et variert kosthold. Er ei frisk og sunn jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenkte på omega 3 da. har brukt å gi tran når vi ikke har hatt fisk til middag. de spiser ikke makrell i tomat:/ (har prøvd;)

 

kanskje vi skal se etter sånne fisker..:)

 

ellers får de sikkert nok vitaminer gjennom frukt og grønt, tror jeg;) å vi har ikke brukt biovit.. unger som er gla i frukt og enkelte grønnsaker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar dere!! :)

syns det er så kjekt å gå inn her om man lurer på noe,får alltid svar:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir Eskimo kids til babyen fordi han gulper noe verre. Den fås kjøpt på helsekostforretninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også varmt anbefale Møllers Omega-3 fisker. Eneste aberet er at min 2 åring har litt problemer med å godta at han bare får 2 om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd Eskimo-tran?

Smaker tutti-frutti og går ned på høykant hos 2-åringen vår ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...