Gå til innhold

Er redd eksen min (barnefar), hva med samvær?? ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere skrevet dette innlegget:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/142851121

Nå har det seg sånn at vi overhodet ikke kommer overens. Han var her nettopp for å hente noen glemte klær. Vi har vært veldig "på-og-av", men jeg har nå bestemt meg for at nok er nok! Og det liker han ikke. Han mener derfor at han burde få ha vår datter alene. Jeg føler meg ikke trygg på han, mtp at det er jeg som har hatt hun hele tiden,han har kommet og gått som han vil.

Vi skulle egentlig på babysang nå klokken 12, men siden jeg begynte å krangle med barnefar så kan jeg ikke gå. Han sa først at han skal følge etter meg hvor jeg går.. Og så fikk han det for seg at han ikke ville forlate huset før jeg har gått.. Jeg fikk han ut tilslutt med litt skriking. Så nå sitter jeg innelåst og dropper babysang :(

Jeg bestilte time for meg selv hos Familievernkontoret, men de har lang ventetid på timer. Skal da snakke om hvordan samværet skal være fremover mtp at han har et alkoholproblem. Til nå har vi hatt det sånn at han har vært her noen timer hver onsdag og annenhver helg. Men siden han nå har begynt med en heller truende oppførsel, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :( Kan jeg nekte han samvær frem til rådgivningstimen min?? Vet ikke hva jeg skal gjøre :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet desverre ikke :(

Men kom deg avgårde på babysang, ikke la han knekke deg! Følger han etter deg, dokumenter det med mobilkameraet el annet og bruk det som bevis senere. Evt ring politiet hvis han blir for gæren!

Mange klemmer!

Skrevet

Har du forklart situasjonen for dem? Syns du skal ringe og fortelle hvordan han oppfører seg mot deg, og at du er redd. Eventuelt kan du ringe til krisesenteret, om du føler at han utgjør en reell trussel. Det han sier og gjør, innvirker jo direkte på deg, siden han hemmer dine bevegelser i det daglige.

Skrevet

truer han deg så ring politiet...ikke la livet stoppe opp pga han..

Skrevet

Kjære deg, du må gjøre noe med dette!

Jeg har også anmeldt barnefar her, da roet han seg ned. Erfaringsmessig er det det de gjør, sier politiet.

Krisesenteret kan også hjelpe! Tlf 22 48 03 80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...