Gå til innhold

Okei, jeg gir meg !! Nå sank det nettopp inn !!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse :)) Spennende

Men er det sånn at du ikke har trodd at du var gravid??

Ønsker deg ihvertfall masse lykke til :)

Skrevet

Hehe, var vel lei av å tyde streker, jeg synes de var så svake, så jeg slo til med en digital !! :)

Skrevet

Gratulert deg før,men gratulerer deg gjerne igjen:) Mer klartekst enn det kan du hvertfall ikke få det:) Så gøy!! Nå krysser vi alt vi har for at spira klamrer seg fast og at november blir en fantastisk måned:)

Skrevet

Jaa, nå skal jeg bare roe meg HELT ned å nyte det ! Det går sikkert bra :) Jeg er frisk som en fisk, og jeg har ikke drukket eller noe så jeg har igrunn god samvittighet !!! :)

Skrevet

Gratulerer, Blondie!

Har lest innleggene dine, og det har blitt mye styr for deg! Må nesten le litt og ( men i all vennlighet). Forstår deg godt, det er jammen ikke lett å kunne forstå at man virkelig er gravid. Det er ikke sikker det går opp for deg før du ligger der med nurket i armene!.

Lykke til framover, vi kommer sikkert til å følge hverandre, jeg blir også novembermamma.

Skrevet

Hehe , jaa, er ikke lett dette her..! Gud ! Men nå skal jeg ikke tyde mer streker hvertfall ! en CB digital kan neppe ta feil..:D

Skrevet

Så koselig da :D

Nå har jeg selv akkurat hoppet over til andre trimester, men vil jo innom og titte til første selvom :P

Og dette var jo en gledelig nyhet etter og ha fulgt debattene dine, gratulerer så mye mye :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...