Julymom2015 Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Takket være denne: http://tinypic.com/r/hsj2ja/7
therma Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Gratulerer så masse ) Spennende Men er det sånn at du ikke har trodd at du var gravid?? Ønsker deg ihvertfall masse lykke til
Julymom2015 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2011 Hehe, var vel lei av å tyde streker, jeg synes de var så svake, så jeg slo til med en digital !!
Gjest Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Gratulert deg før,men gratulerer deg gjerne igjen:) Mer klartekst enn det kan du hvertfall ikke få det:) Så gøy!! Nå krysser vi alt vi har for at spira klamrer seg fast og at november blir en fantastisk måned:)
Julymom2015 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2011 Jaa, nå skal jeg bare roe meg HELT ned å nyte det ! Det går sikkert bra Jeg er frisk som en fisk, og jeg har ikke drukket eller noe så jeg har igrunn god samvittighet !!!
Skrømti Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Gratulerer, Blondie! Har lest innleggene dine, og det har blitt mye styr for deg! Må nesten le litt og ( men i all vennlighet). Forstår deg godt, det er jammen ikke lett å kunne forstå at man virkelig er gravid. Det er ikke sikker det går opp for deg før du ligger der med nurket i armene!. Lykke til framover, vi kommer sikkert til å følge hverandre, jeg blir også novembermamma.
Julymom2015 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2011 Hehe , jaa, er ikke lett dette her..! Gud ! Men nå skal jeg ikke tyde mer streker hvertfall ! en CB digital kan neppe ta feil..
puza90 Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 Så koselig da Nå har jeg selv akkurat hoppet over til andre trimester, men vil jo innom og titte til første selvom Og dette var jo en gledelig nyhet etter og ha fulgt debattene dine, gratulerer så mye mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå