Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Av personlighet, ikke i det hele tatt. Av utseende, noen likheter som hår og øyefarge, men ikke veldig like trekk. Ene av mine barn er ganske lik barnebilder av meg, og en annen av ungene har veldig lik personlighet som meg.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Jeg ligner mer og mer på moren min. Sønnen min har noen av mine trekk men er ikke veldig lik meg nei.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Utseendemessig er jeg visstnok som snytt ut av nesa på min mor. Eneste er at jeg er mer spedbygd og lavere. Vi har ikke samme kroppstype, men er like i ansiktet. Gutten min ligner på meg fra nesa og opp, og på faren sin fra nesa og ned ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Nei! Barna ligner mest på pappaen sin syns jeg!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Jeg er lik min mors familie i utseende, lik de i personlighet og har ingen barn som er lik meg. Eldste er lik meg i personlighet, mellomste er ekstremt lik sin far og minste er lik min bror både i utseende og type (?)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Dess eldre jeg blir og dess mer jeg legger på meg, dess mer ligner jeg :/ Da jeg var ung og tynn var jeg mest lik på pappa. Av mine tre barn så er det en som ligner på meg.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 Av personlighet: nei Av utseende: øynene ja, men resten nei. Barna mine Gutten i utseende Jenta i temperament
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 Det vil jeg ikke si at jeg er... Vi har nok litt like øyne, men det stopper der. Ikke samme personlighet eller noe. Begge mine ligner en god del på meg.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #10 Skrevet 7. mars 2011 Når du ser min mormor, min mamma, meg og den eldste datteren min sammen så ser vi veldig like ut alle fire. Vi har et likt smil og like øyne. Samtidig så er vi veldig ulike ellers, alle fire, av personlighet og utseende øvrig. Minstejenta er så lik pappaen sin at det er skummelt.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #11 Skrevet 7. mars 2011 Ligner min mor kolossalt av utseende. Hvis du ser ungdomsbilde av henne, spør de om det er meg. Av personlighet; nei ikke så mye. Min sønn ligner meg litt av utseende, men ganske mye av personlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå