Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Siden midten av januar har jeg gått inn for å legge om matvanene mine. En av tingene jeg har jobbet med er å spise mindre mengder av maten. I går skeiet vi ut og mannen lagde sine hjemmelagde hamburgere. De er utrolig gode og jeg pleide å spise to av dem + mange frityrstekte potetbåter. I går var jeg mett etter en hamburger! Hadde ikke plass til poteter engang! For to måneder siden hadde jeg spist nesten tre ganger så mye som jeg gjorde i går før jeg hadde blitt mett. Jaja, måtte bare si det... er glad for at magesekken endelig har krympet!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Skjønner hva du mener! Sånn har jeg det også! :)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Gratulerer med magesekk-krympingen Men pass på, den vokser ofte fortere enn den krymper. Lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Uff, det er jo det jeg er redd for :/ Leste et sted at man skulle spise seg 80% mett, aldri helt mett. Forsøker så godt jeg kan å leve etter den regelen. Så får jeg heller være et dårlig forbilde for ungene mine siden jeg aldri spiser om det jeg har på tallerkenen
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Jeg spiser heller aldri opp :s Men syns ikke at ungene skal spise seg stappmette heller bare for å spise opp det som er på fatet!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Det mener jeg også, bare så det er sagt. Og har alltid ment det. Men det var svigermor som kom med et "stikk" til meg om at det ikke var rart at ungene mine ikke spiste opp siden ikke jeg gjør det heller. Tok meg ikke så nært av det, og gjorde som jeg alltid gjør når hun kommer med gullkornene sine, jeg så overbærende på henne mens jeg smilte med lukket munn. Det irriterer vettet av henne når jeg gjør det >p HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå