Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Junior får tann. Den er straks brutt igjennom, såpass at jeg kan kjenne en liten kant. Han gnager som besatt på alt, kan jeg gi ham skive? Altså knøttsmå biter uten skorpe?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Tenkte så det blir litt mer tyggemotstand enn grøt. Hi
Gjest Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Hvorfor småbiter? Like greit med en skalk barnet kan gnage på
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Det kan jeg jo prøve. HAn har funnet ut at han kan marke seg rundt og gnage på bordbeinet, så regner med skalk må være bedre på smak enn det
Gjest Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Det er det nok Datteren min hatet grøt, så hun fikk grove brødskiver fra hun var rundt 6 mnd gammel. Etter anbefaling fra HS da, sånn før noen roper ut at jeg er en uansvarlig mamma :-D
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Da prøver jeg det. Sånn før jeg har et bord pent dekorert med tannmerker:D Med det samme, hvor finner jeg sånne nett til å putte frukt etc i?
Gjest Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 Jeg fikk kjøpt det på det lokale apoteket og det mener jeg å huske er et apotek 1.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 Det har vi her og, så da blir det vel en liten bytur imorgen Takk for hjelpa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå