Gå til innhold

Dere flergangsmødre...ang stelleveske! Trenger tips:)


Spent!!:)

Anbefalte innlegg

Har en brun teutonia s3 med beige mykbag. Har en treåring og snart en nyfødt baby-jente. Tenker at jeg har lyst på en veske som rommer en del (både litt til 3-åring + baby selvfølgelig) I tillegg bør den kunne festes på barnevogna + brukes som skulderveske, altså at den da ser ut litt mer som vanlig veske enn som stelleveske. Hvilke anbefalinger har dere erfarne to-barns mødre?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke erfaren, venter nummer to. Og hadde samme ønske som deg: plass!!! Så på mange stellevesker, uten at jeg ble helt fornøyd. Så fikk et innfall om å gå innom en vanlig veskebutikk. Gikk innom Morris, og der hadde de store vesker som kunne henges på vogna, som var fine, masse plass, og kostet mindre enn en stelleveske. Damen i butikken sa at de faktisk solgte en del der som stellevesker, fordi mange rett og slett syntes utvalget i stellevesker ikke møtte deres behov. Kommer til å evt kjøpe en sånn termopose til flaske i tillegg.

 

Men nå har jeg jo ikke fått testet ut dette skikkelig da.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på snart to og en som er uker unna (+ ei på fem) og fant meg i litt samme problemstilling. Jeg har jo to bleieunger hele denne sommeren! Jeg ville ha en veske som så normal ut, men som hadde masse plass og lommer i forskjellig størrelse, slik at jeg får med meg det jeg selv trenger også, og ikke trenger å stå på hodet i veska hver gang jeg trenger lommebok, lip gloss eller bilnøkler.

Stakk innom CityBag og fant en kjempefin skinnveske til 700 kroner som dekker alle behov og har justerbar skulderreim, slik at jeg han henge den på vogna hvis jeg vil. Kjempefornøyd! Plenty plass til bleier, skift og kluter, smokker, wipes og bestikkelser i den:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...