Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Huff, nesten pinlig, men jeg er skikkelig dårlig til å parkere. Spesielt lukeparkere. Eller; selvtilliten på området er i alle fall rimelig liten.. Nå skal jeg kjøre inn til majorstua en hverdagskveld denne uken, og lurer på om noen vet hvor det finnes parkeringsplasser slik at jeg slipper gateparkering? Vet om den ene ved frognerparken, men finnes det flere? Evt noen lengre oppe?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Parkeringshus i Colosseum park (ved Centra på Colosseum), lite og trangt parkeringshus midt i Bogstadveien ved Deli de Luca (Stiansen p-hus). Ellers parkering bak Frigg-jordet mellom slemdalsveien og NRK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå