Gå til innhold

Den der South Beach dietten..


Anbefalte innlegg

Skrevet

FAnt boka mi her for en stund siden, men har rakk ikke begynne før jeg ble gravid. Nå er babyen ute, for noen mnd siden, og jeg lurer på om noen har prøvd den? Og fungerte den? Er ikke så himla mye jeg skal ned, 8-10 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist gang gikk jeg ned 13 kg på snaue 3 mnd - boka sier jo ned 6 kg på 2 uker, jeg gikk ned 5,5.

Jeg trives absolutt på denne dietten, jeg merker at kroppen min fungerer mye bedre i tillegg til å gå ned i vekt. Det eneste jeg syns er veldig vanskelig med SB, er å ikke spise frukt i 2 uker....

 

Lykke til!

Skrevet

jeg har fulgt fase 2 og 3 men da tilpasset min hverdag og det jeg liker i flere år, vekttap på til sammen 35 kilo

Skrevet

lindynatt : Wow! gratulerer!

 

Jeg er drøyt 30 kg overvektig, og har innsett at jeg må gjøre som deg, altså tilpasse det min egen hverdag, og over lang tid - ikke bare ned 10 kilo på etpar mnd, og så gradvis falle tilbake til gamle matvaner igjen..

Men jeg kommer fortsatt til å følge South Beach- konseptet, jeg synes det er en fornuftig og effektiv filosofi..

Skrevet

takk for det

 

Man må tilpasse det det en selv liker og noe man kan fungere med og være klar over, at man kan ikke når man har gptt ned, begynne å fråtse igjen.

 

Men for meg er ngenting fyfy bortsett fra sjokolade, men jeg spiser temmelig sukkerfitt og med slow carb for det smaker best og er best for min kropp

Skrevet

oi, hva går denne ut på? Hvilken bok er det snakk om?? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...