Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Jeg kan ikke skjønne hvorfor man legger ut hele livet sitt på internett. Skjønner jo at man vil skryta av barna sine men burde man ikke bruke tiden med barna sine istede for å legge ut hele livet sitt? (sikter ikke til denne jenta som blir hengt ut nå)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Det er de færreste som bruker all sin tid på barna og de fleste av oss har en, eller, flere hobbyer. Noen spiller fotball, noen strikker, ser tv, scrapper, fotograferer, baker og noen blogger. Og du har sikkert skjønt at jeg er en av dem som blogger. Hvorfor? Fordi jeg liker å skrive, jeg liker å uttrykke meg og jeg liker at andre leser det jeg skriver. http://vinterverket.wordpress.com/
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 De som blogger har et eksponerings behov, det er en form for exhibitionisme. De som leser blogger har en voyeurinstisk tendenser. Dette er ikke begreper som bare kan brukes på seksuelle områder, men også i resten av livet. Man blogger fordi man vil vise seg frem, man leser blogger fordi man liger å få innblikk i andre folks personlige sfære. Man liker følelsen av dette.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Enig med hun over meg. Men du da? Burde ikke du heller bruke tiden med barna istedet for å sitter her???
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Altså 8.23 Jeg blogger foresten fordi jeg liker å skrive, ikke fordi jeg vil vise meg frem...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Men da kunne du jo like gjerne skrevet i dagboka di 09:22!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Jeg er glad at i min ungdom så var det mulig og skrive dagbok kun i en bok.... Som tenåring fikk spiseforstyrrelser og skrev dagbok først for å "følge vekta nedover", så kom en periode hvor jeg var syk, men ikke innså det, så en periode der jeg jobbet med og bli frisk og etter det en "Normal" periode med festing, venner, gutter, au-pair osv osv..ALt dokumentert i flere dagbøker..I perioder mye skrining, i andre perioder ingen ting.. Jeg skjemmes av å lese i bøkene i ettertid, var jo så fornuftig og "riktig" der og da, men herremingud, om det hadde vært en dagbok på nettet...I dag, knapt 10 år etter det siste jeg skrev, så priser jeg meg lykkelig for at tidene var som de var ) Tviler på at jeg ville fått mann, jobb eller barn om hele verden kunne lests mine tanker fra den gang )Og jeg tenker at mange av dagens bloggere også kommet til å få seg et slag i fjeset om litt...Særlig de som er litt yngre, men som ikke tror at de kommer itl å endre seg nevneverdig forde de "er voksne" nå......Men som en vakker dag kommer til å se at man har endret seg MYE på noen få år....Og at de meninger og tanker man har nå rett og slett er idiotiske..Og at de kritiske kommentarer og "kjeften" man fikk fra leseres, faktsik var fullt og helt rett og rimelig:o)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 Ja det kunne jeg, men har familie som absolutt skal lese også, så derfor ble det blogg Er jo ikke noe detaljerte greier om ungene og bilder av dagens outfit, bare litt om hva jeg gjør på og sånt. Er ingen andre enn familien som leser da!
Gjest Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 Jeg er også glad for at mine dagbøker ikke ligger på nett :-D Og jeg var stort sett frisk i tenårene
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #10 Skrevet 7. mars 2011 Jeg blogger. Hver dag nesten. jeg kan heller ikke se noen grunn til at det jeg skriver om skal hindre meg i å få jobb. Mann og barn har jeg jo, så det leter jeg ikke etter lenger. Også er det da slettes ikke ale som blogger som har barn. Det finnes flust med blogger som omhandler andre ting også. Jeg har alle kommentarer til godkjenning da, så jeg godkjenner ikke drittkommentarer, og jeg lover dere, ALLE bloggere får det. Jeg har fra tid til annen tatt en pause, fordet jeg ikke orka. Men jeg kommer alltid tilbake. De drittkommentarene sier mer om mennesker som skriver kommentaren enn mennesket som skriver bloggen. Jeg fatter ikke hvorfor folk skal diskutere dette med blogging hele tiden. Om du ikke liker bloggere, neivel, da driter du i dem da. Ikke bry deg. Er det virkelig verdt å bruke tid på ting du IKKE liker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå