Up2me Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Jeg kjeder meg såååå om dagene! Går snart på veggen av å sitte hjemme hver dag. Trenger virkelig en hobby! En som ikke koster all verden av penger. Noen som har noen gode forslag?
Zana123 Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Jeg hekler babyteppe! Krevde en del konsentrasjon i begynnelsen, men nå kan jeg hekel og se på TV, eller høre på lydbok mens jeg lager noe fint til babyen. Går også tur i skogen de dagene bekkenet mitt tillater det, kan ikke kalle det en hobby, men er bra for min fysiske helse og psykiske helse å komme meg litt ut!
Up2me Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2011 Vet du om noen sider hvor jeg kan lære å hekle? det er jo såå mye fint å hekle da, kunne absolutt tenkt meg å prøvd det. Og gå turer gjør bare godt! Vi har akkurat flytta, og jeg er ikke så kjent i området her, så derfor har jeg kvia meg litt for å gå tur. Men, det kommer seg vel. jeg må jo finne ut hvor jeg bor! hehehe
Minsten, knøttet og nurket <3 Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Her kan du lære å strikke og hekle mm: http://www.garnstudio.com/lang/no/skole/index.php De har også masse fine oppskrifter som kan lastes ned gratis!
Up2me Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2011 Wee! Tusen takk. Strikke kan jeg, men har ikke tolmodighet til å lære meg å strikke klær å sånn Hekling tror jeg blir mer for meg!
Up2me Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2011 Noen som vet hvilket garn man bør bruke forresten?
teddydamen Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 når jeg hekkler så bruker jeg garn etter ønske, ikke nødvendigvis den type garn som står oppført i oppskriften, og så hekklenår som passer til den type garn, d står som regel oppgitt på garnet hvilke nål som passer;) de har noen lære greier på dropsdesign også lykke til;)
♥Jente 2008 + gutt 2011♥ Skrevet 8. mars 2011 #8 Skrevet 8. mars 2011 Brodering!! :oD Kjøper du en pakke med mønster og garn blir det ikke mange kronene.
Up2me Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2011 Tusen takk for hekle tipset! Jeg er nå igang med mitt første pledd I bestemor-ruter. Det blir floooottt! Er super gira:) hehe. Så lett å lære på nettet da. Mange flotte videoer på youtube, hvor det er lett å følge med på hva de gjør.
teddydamen Skrevet 9. mars 2011 #10 Skrevet 9. mars 2011 hehe ja tenkte jeg skulle prøve meg på disse når jeg får tak i garn og pinner høres kjempefint ut med pledd;)
Up2me Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 9. mars 2011 Kjempesøte de der da! Skal hekle pledd til min baby og, når jeg finner ut hva det blir. Nå hekler jeg et i lilla og grått.. kjempfine farger sammen
StoltHønemor<3 Skrevet 10. mars 2011 #12 Skrevet 10. mars 2011 Det så utrolig morsomt ut å hekle..! Jeg så på en video på garnstudio siden, og gurii.. jeg må prøve jeg så det blir butikken snart for å kjøpe heklenål ja!
Up2me Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #13 Skrevet 10. mars 2011 ja, det var utrolig morsomt. Strikking har jeg ikke tolmodighet til. Men hekling derimot! hehe såå mye fint man kan hekle og da! Noen som vet om noen oppskrifter på kule luer? Har tenkt å begynne med julegavene allerede jeg.. Så i år blir det mye selv laga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå