Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Lever, blodmat, rogn, pølser, taco, kaviar, majones, sodd, tunge og grøt
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 reker, sopp, kokt fisk, rakfisk, blodpudding, ja er egentlig ganske mye..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Reker, rogn, blodmat, sushi og masse mer jeg ikke kommer på...
3 nøtter til Askepott Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Nope, spiser alt. samboeren min har enda ikke funnet noe jeg ikke spiser.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Men liker du alt du har spist? Er enkelte jeg til vanlig ikke spiser, men som jeg fint klarer å presse i meg av ren høfflighet når vi er på besøk hos enkelte. Mannen min kan også spise alt, men det betyr ikke at han liker alt. Jeg er veldig sær og enkelte ting klarer jeg ikke spise i det hele tatt, da brekker jeg meg eller rett og slett kaster opp.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 Jada, flere ting. Taco ferdigmix, pølser, blodmat, komle, syltet mat (fælt), lungemos, ertestuing, kålstuing, rakfisk, en hel del oster og torsketunger.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #10 Skrevet 7. mars 2011 Oliven, sursild, sopp.. Ellers er det masse jeg kan tvinge i meg og late som jeg liker
3 nøtter til Askepott Skrevet 7. mars 2011 #12 Skrevet 7. mars 2011 Sprøsmålet var ikke om jeg liker det jeg spiser. men kan ikke si jeg liker alt, servelat synes jeg ikke noe om f.eks, men klarer å spise det lissom.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #13 Skrevet 7. mars 2011 Sushi, har spist det en gang og fikk omgangsjuken sammen dagen. Så jeg brekker meg om jeg bare tenker på å spise sushi. Ellers prøver jeg alt. Jeg liker jo selvfølgelig ikke alt jeg smaker på, men klarer å smake på det uansett hvor skeptisk jeg er.
C [ ♥♥ ] Skrevet 7. mars 2011 #14 Skrevet 7. mars 2011 Spiste før blodmat og likte det. Har vært vegetarianer de siste 8-9åra så kjøtt spiser jeg ikke nå. (det betyr ikke at jeg ikke liker alt kjøtt) Mat jeg ikke spiser: Tykkpølser (middagspølser) får brekninger av de, fysj Blodpudding Lever Rogn Lutefisk Uer-hoder (auorsskolter på godt nordnorsk) Reker Sjømat Kylling Blåskjell Det hvite på ribba (da jeg spiste kjøtt) Lungemos (død på boks!) Tror det var d meste. Ganske mye i grunnen...!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #15 Skrevet 7. mars 2011 Fiskehoder Blodmat Majones (det er kvalmt det!!!!) innmat Smalahove (har ikke smakt, og kommer ikke til å gjøre det) Aspic Pølsegryte (fikk omgangssyke rett etter jeg hadde spist det engang, og jeg blir kvalm bare ved tanken - grøss)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #16 Skrevet 7. mars 2011 jeg er temmelig altetende og kan spise det meste. noen ting liker jeg selvfølgelig bedre enn andre, og smaker i det minste før jeg sier at jeg ikke liker. Men det man aldri får i meg er kaviar og lungemos. Fyttirakkeren, det er kvalmt. Ketchup er også en fy-ting, bortsett fra på pølser (veldig kjekt til å holde sprøstekt løk på plass).
Papegøyeblomst Skrevet 7. mars 2011 #19 Skrevet 7. mars 2011 LØK (inkl. gressløk, vårløk etc) TOMAT ( i alle former, inkl tomatsaus, suppe, ketchup osv. ) Alt i lake Dressinger og majones Alt som inneholder eddik ( brekker meg) Ost som ikke er smeltet Røkelaks Sushi (eddik i risen) Dill Pesto Fiskepudding/boller Sennep ..Og mye annet... jeg er sånn som må lukte på ukjent mat, da vet jeg umiddelbart om jeg liker det eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #21 Skrevet 7. mars 2011 Særinger.. Neida. Jeg spiser ikke kaviar, rogn, brunost/prim, sauekjøtt, Thousand Island dressing og krokanis!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #23 Skrevet 7. mars 2011 Alt går i grisen pleier jeg å si mens jeg gafler i meg det jeg får servert, men det finnes grenser, selv for grisen! Jeg spiser ikke: Oliven Gravlaks Lutefisk Ruccolasalat valnøtter smøreoster (fikser ikke konsistensen og den litt salte smaken, minner om sæd og det har jeg ikke på brødskiva liksom) Søst - motbydelig pålegg fra vestlandet med rosiner
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. mars 2011 #24 Skrevet 7. mars 2011 Fisk (brekker meg ) Sopp Oliven Fetaost Muggost Blodpudding Brød som er mer enn 2 dager gammelt
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #25 Skrevet 7. mars 2011 Kylling!! Var glad i det før jeg ble gravid, men nå får jeg helt noia! Fugler er så ekle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå