Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 synes det er så utrolig fint å titte på den nydelige, perfekte lille skapningen som ligger og sover og drømmer så søtt. Så rart å tenke på at denne skjønne ungen er miiiiin!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Så rart....for det har jeg også. Vi er heldige
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 jeg vet - har en sånn på 5 år! Som JEG har vært med å lage!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå