Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Sliter veldig med tørr hud i ansiktet, flasser og klør.. ikke noe moro. Har i tillegg lett for å reagere på produkter med mye parfyme. Noen som har tips om gode ansiktkremmer?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Prøv Aderma sin krem, ganske stor tube, for ansikt og kropp! Fet og god, men gir ikke kviser. Uten parfyme og parabener! På apotek har de denne. Anbefales!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 A-creme er genial. Jeg bruker den som nattkrem, men kan også brukes som dagkrem.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har også tørr/sensitiv hud og jeg elsker decleor sine kremer. Litt dyre da.. Harmonie calm er god for sensitiv hud og nutridevine er god for tørr hud.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 A-krem inneholder paraben som er hormonforstyrrende stoff...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har i nødstilfeller brukt locobase repair. Det har funket. Det eneste som tar skikkelig knusktørr hud. Til daglig bruker jeg carita fuktighetsserum under, og enten A-derma balm eller en shea-krem fra L'Occitane over. Dette må selvsagt også kombineres med peeling fra tid til annen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 Er det ikke VANN i både Aderma og A-krem? Det er i allefall ikke bra for tørr hud!! Jeg ville prøvd Forever Living sin Ansiktskrem eller Propolis!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 Er det aloaverakremen som selges av selgere? PARABENER der også gitt... A-derma vet jeg ikke om har vann i seg, men den er så god!!! Om det er vann skal man isåfall vente litt før man går ut, så det får dampet vekk først.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #10 Skrevet 7. mars 2011 prøv manuka honning kremer. De er kjempebra. Jeg har veldig sensitiv og tørr hud. Kjøpte mine på www.manukanorge.no
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #11 Skrevet 7. mars 2011 Da Aderma kom, var jeg med i et prøveprosjekt med den. Jeg har alldtid hatt psoriasis på hendene og har brukt ALT av kortisonbehandling og lysbehandling. Aderma er den kremen som hjelper mest å holde det i sjakk (spesielt kombinert med lysbehandling). Bedre enn kortison (når det ikke sprekker opp). Bruk såpen deres også, så blir det ennå bedre:-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #12 Skrevet 7. mars 2011 Jeg bruker Jason aloe vera krem ( husker ikke akkurat hva den heter) fra helsekosten. Den funker kjempefint på meg.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #13 Skrevet 7. mars 2011 Viss det er Parabener i Forever Living produktene er de økologiske og ikke skadelige. Det er forresten parabener i tomater også
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #15 Skrevet 12. mars 2011 husk å drikk vann og for kriserep av huden: bruk en fet krem el kuldekrem som nattkrem, vask vekk med lunket vann om morgenen. locobase repair er også utmerket som nattkrem. Ellers unngå kremer med parabener og parfyme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå