Gå til innhold

er dette litt drøyt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle egentlig få 100% stilling på jobben, jobber i utgangspunktet 80%, men så var jeg så uheldig å få blodpropp og ble sykmeldt, er sykmeldt ut svangerskapet, og da trengte de meg plutselig ikke i den stillingen lenger (skulle skrive under kontrakt den dagen jeg ble lagt inn på sykehuset). Nå er det nav som betaler meg sykepenger og de skal betale meg lønn helt til jeg er ferdig i svangerskapspermisjon, derfor tenkte jeg at jeg kunne spørre arbeidsgiver om å få gå opp i 100% stilling alikevel, siden nav betaler uansett. Hadde jo i utgangspunktet regnet med disse ekstra pengene framover, og kan ikke noe for at jeg er sykmeldt, vil i utgangspunktet veldig gjerne jobbe... er dette litt drøyt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg er litt drøyt.

Skrevet

Ja, det er drøyt. Og ulovlig!

Skrevet

Meget tvilsomt at NAV vil godta at du går opp i stillingsprosent samtidig som du er sykemeldt og de vil nok ikke gå med på å betale for de siste 20%

Skrevet

Du må jobbe 14 dager i 100% for at dette skal bli lovlig

Skrevet

Det var det jeg trodde, og det går ikke legene med på så jeg får nok bare nøye meg med at ting er som de er....

 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...