Ranveig R Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Eg er så utruleg glad for at vi bur her som vi gjer og har mulighet til å få legehjelp når som helst! At eg når om helst på døgnet kan slå eit nummer på telefonen og få snakke med fagfolk som veit det som eg ikkje veit, og som kan gje tips og råd til korleis eg skal forholde meg til den sjuke og gjere situasjonen best mulig. Eir har lungebetennelse, og har vore ganske dårleg. Kvifor MÅ ungar alltid vere i dårlegast form midt på natta? Vi har hatt fire telefonsamtalar og eitt besøk til legevakten i løpet av helga, og fekk resept på Ventoline (astmamedisin) for å hjelpe på pusten (ho blei sjuk onsdag kveld, var hos lege og begynte på antibiotika på fredag). I natt var det såpass at eg ikkje turde å legge meg til å sove sjølv om lille låg ved sida av meg i senga. Ho hadde temperatur på 40,3 og puls på 150-160. Eg hadde fått beskjed om å gje ho Ventoline om ho pusta fortare enn 40 gongar i minuttet, og i natt låg ho på mellom 65 og 70. Og pusten var anstrengt. Den fantastiske dama på legevakten høyrde på lille gjennom telefonen og vurderte at dersom ho hadde god farge (ikkje blå på leppene f.eks.) fekk ho nok oksygen. Og at eg kunne legge meg til å sove, men at eg burde ha på alarm og sjekke ståa nokre gongar. Etter ein paracet, eit par dosar ventoline og ein times søvn eller to roa pusten seg ned til rundt 50, så då fekk eg og sove. Og i dag (2,5 døgn etter påbegynt antibiotika) er lille heldigvis bedre. Temperaturen har lagt rundt 38 grader og pusten på rundt 50, og i dag har ho faktisk leikt litt innimellom sovinga. Kjenner at det er terapi for meg å fortelle, og sjølv om dette sikkert (dessverre) er "en hverdagslig sak" for mange med kronisk sjuke barn, var det heilt nytt og forferdeleg skremmande for meg. Berre det å få tanken "Viss eg sovnar no - vil eg våkne dersom ho ikkje får til å puste meir?" inn i hovudet... *grøss* Ho har vore nær ved å bli innlagt to gongar i løpet av helga (laurdag føremiddag pga dehydrering, tissa ca ei spiseskei i løpet av 22 timar, og i natt pga pusten), men vi fekk velge litt sjølv sa dei. Det ville truleg vere meir traumatisk for jenta å bli "tvangsvatna" på sjukehuset enn heime, og likeså kunne det å bli vekka og kjørt på sjukehuset midt på natta føre til stress som igjen kunne gjere pusten verre. Eg er glad vi blei heime, men eg er glad vi fekk rettleiing og eit reelt valg om at nokon andre kunne "ta over" om vi ikkje turde meir. No håpar eg inderleg vinteren er over for denne gong og at vi går ein lang, sjukdomsfri periode i møte!
Lene~mor til tre Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Uff aldri greit med syke barn, skjønner godt at du ikke turte å sove jeg det tror jeg ikke jeg hadde gjort heller. Spesielt ikke når det har med pusten å gjøre,,, huff. Men det er bra vi har flinke leger og sykepleiere så vi kan gjøre vårt beste for at barna skal bli friske igjen! God bedring til jenta di.
Jojo x3 Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Vi er heldige som bor i ett land hvor lege-/helse hjelp er tilgjengelig for alle. Er ikke noe godt med syke barn og spes når de blir så syke, da er det godt å vite at hjelpen er der. Fortsatt god bedring til lille!
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Signerer begge de over meg her! Godt at vi bor i et land som er så god på disse tingene =D Håper jenta di blir fort frisk. Det er ikke gøy når de søte små ikke er i form.
Ranveig R Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2011 Takk for gode-bedring-ønsker ) Ho er hakket bedre i dag og. Feberfri men sliten. Har faktisk ikkje sove i dag, men sovna på fanget mitt her kl 18.30 då vi holdt på å gjere ho klar for senga. Dessverre ser det ut til at ho reagerer på antibiotikaen (våkna kl 23 i går og hylte pga vondt i magen, hadde klaga litt tidlegare og, fekk paracet, sovna 23.30 og våkna igjen og skreik kl 06), så legen sa vi skulle sette kuren "på pause" i dag og sjå om ho blei bedre i magen (og følge med om ho eventuelt blei verre i lungene). Og så har vi time til lytting og sånt i morgon. Ho har ikkje hatt vondt i magen etter ca 12 i dag, så det kan jo ha ein samanheng, magesmerter er vanleg bivirkning av denne typen i alle fall. Godt at pusten er bedre i alle fall, det var ekkelt mens det stod på. No er det berre ein stygg hoste igjen, men det tåler vi ) (og med fare for å virke litt fjortis her:) <3 helsevesenet <3
mammatetogansketette:)) Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Nei, du er nok ikke fjortis, du er bare mamma:) Bra det bedrer seg da, en ting er å ha sykt barn men er ekstra tøft når man sitter med ansvaret sjøl, og skal lytte, se, bedømme osv.. spesielt nattestid som du sier. Blir nok godt å få tilbake den friske jenta si tenker jeg, ser ut til å gå bra da, man er jo også en erfaring rikere, og blir kanskje litt tryggere om noe lignende skulle skje igjen? Noe det forhåpentligvis aldri gjør da... God bedring til pia dåkkers:)
Ranveig R Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2011 Ja, det er det som er så greitt med alt som ein opplever - det blir forvandla til erfarig etterpå. Og erfaring er i dei aller fleste tilfeller bra ) Det er mange tilstandar og sjukdommar eg "har roen på" etter nokre år som mamma, men ein blir plutseleg veldig usikker når det dukkar opp noko nytt. Her går det dessverre ikkje så fint framover som vi hadde venta, Eir var hos legen i dag, lungene var tørre (ikkje lenger lungebetennelse), men dei var ganske tette og vi skal fortsette med Ventoline. Ok det. Men i dag måtte eg vekke ho kl 10 (står vanlegvis opp ca 7), ho sov kl 14-15 og 17-18, og la seg for kvelden kl 20. Med 38,6 i feber, etter å ha vore feberfri sidan søndag morgon. Får vel berre følge med ho i natt og, og sjå korleis formen er i morgon. Ho blir sikkert ikkje akkurat bedre av at ho knapt har fått mat i seg sidan onsdag heller, Stakkars lita, eg får så vondt av ho. Og av storebroren som er SÅ hjelpsom og flink, sjølv om han ikkje får den oppmerksomheten han treng. Håpar på at ho blir bedre i løpet av natta.
metaMORfose Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Krysser fingrene for at hun kvikner til! God bedring. Det er ikke morsomt med syke barn, og når feberen krabber over 40 er det ganske skummelt. Vi har også hatt et par slike hendelser i løpet av årene, men heldigvis har det gått bra. Vi har også fått de beskjedene dere har fått, om at det er best for barna å være i ro hjemme. Den ene gangen fikk vi lege hjem etter at jeg giret meg litt vel opp under en telefonsamtale med legevakten )) Sønnen vår hadde også barne-astma, er nesten kvitt det nå, og hver gang han ble forkjøla var hosten stygg og lungene tette. Vi har som deg, mang en natt, sittet og våket over ham, gitt pustemedisin og antibiotika. Heldigvis går det som oftest bra. Håper det går oppover. Iskrem pleier å være bra når barna er syke. Bra for magen også, hvis hun har reagert på antibiotika.
Ranveig R Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2011 Ja, lille og har hatt "barneastma", men har ikkje hatt behov for medisin mot det sidan ho var 2 1/2 år. Var hos legen igjen i dag fordi ho i går fekk feber (38,6) om kvelden og framleis låg på rundt 38 i dag tidleg. Crp'en hadde gått litt opp igjen, og legen kunne konstatere at ho hadde fått tilbake slimet på venstre lunge, i tillegg til astmatiske lydar og bronkitthoste. Så no har ho verkeleg full pakke. Feberen har vore stabil på 38-38,5 i kveld, så vi skal ta ein ny crp i morgon tidleg før vi eventuelt går i gang med penicillin (som vi fekk i dag, men legen råda oss til å sjå ho an litt til). Det er no ikkje berre-berre når dei er sjuke så lenge heller, no er det 8 dagar sidan vi har fått i ho noko særleg med mat, og ho har gått ned frå 15 til 13,5 kg og det er jo ganske mykje, prosentvis. Det er jo som om eg skulle gått ned 9-10 kg på ei veke. Nei, viss ikkje crp'en er under 8 i morgon tidleg prøver vi vel om penicillinen kan hjelpe, ho blir jo berre slappare og slappare sjølv om feberen ikkje er så høg. I dag sov ho kl 14-15, og så kl 15.45 - 18, og sovna for kvelden kl 19.15...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mars 2011 #10 Skrevet 11. mars 2011 Rektig god bedring til di lille!!! HÅpe det snur nå og slik at hun begynner å spise, blir frisk og dere får en fine helg!!!
Ranveig R Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 11. mars 2011 Takk for det! Her trekker det ut, begynte på penicillin i går morges, men har framleis feber, hostar mykje og pustar fort. Liten matlyst. No er vi på 10. døgnet, og det begynner å synes på den lille tøtta stakkars. Satsar på at penicillinen tar knekken på det verste og at ho er bedre i morgon )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå