Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 ja,jeg vet at det er et litt stort spørsmål!men je gsitter her og smådepper og lurer på om dette virkelig er "all there is"... stå opp,dra på jobb,jobbe,dra fra jobb,hente i bhg,lage middag,leke litt med barba,se barne-tv,legge barna og se tv/lese/hobby noen timer og så legge seg... så er det på`n igjen neste dag... hva ER meninga med livet egentlig? hadde jeg hatt mye penger hadde jeg tatt med hele familien på en laaang reise...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Bidra! Både i familielivet og samfunnsmessig
Pengetreet Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Kan bare svare for meg selv selvfølgelig Meningen med mitt liv er å være den beste versjonen av meg selv. Å lytte til den indre stemmen som så lett forstummer i all den mentale "støyen". Gi av meg selv, leve mer fra hjertet. Være takknemlig for alle ting som jeg tidligere tok for gitt. Jeg kan falle i staver over en unnselig markblomt som klorer seg fast til en steinete knaus. Ja jeg er nok litt rar Jeg var tidligere med på den kollektive karusellen som man sosialiseres inn i: Å være noe... Opphengt i det yttre og hva andre sa og mente. Hadde jeg en dårlig bil, så skammet jeg meg... Jeg tror mange sliter fordi de ikke klarer å akseptere seg selv og gir seg selv kjærlighet. Så føler man savn etter akspt og kjærlighet og søker bekreftelser fra omverdenen. Så opplever man å bli skuffet (av kjæreste, venner eller familie) og tolker dette som en bekreftelse på at man ikke er bra nok. Så er runddansen i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå