Gå til innhold

spørsmål ang. kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i et par uker fått det jeg tror er kynnere? i ryggen.. syns det er litt rart, for jeg syns ikke magen blir hard når dette skjer og heller ikke vond, men den er hard mange andre ganger men da kjenner jeg ingenting..

Når jeg får dette i ryggen så er det akkurat som rytmiske sammentrekninger som er så vonde at jeg ikke klarer å sitte stille, men må på en måte bevege på bekkenet for å komme igjennom det.

Har hatt et par til dagen fram til nå, men idag har jeg hatt 4-5.. Dukker opp ved orgasme eller ved litt for mye fysisk aktivitet - f.eks hvis jeg flytter klær fra vaskemaskin til tørketrommel..

Er 30+3 idag.

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg kjenner meg igjen, er dette nr 3?

Skrevet

Ja, høres ut som kynnere!

Skrevet

er nr. 1 :)

takk, jeg blir litt roligere når dere sier det høres ut som kynnere.. er så mye på nettet om at kynnere "aldri" sitter i ryggen :)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Mine kynnere strakk seg hele veien og var dritvonde. Det gjorde vondt fra lårene, gjennom lysken, over hele magen og rundt til ryggen. Jeg klarte ikke å gå mens jeg hadde en kynner, og kjente det presset på lungene. Dessuten kom de regelmessig hver kveld. Jeg hadde kynnere daglig fra uke 17, og det var bestandig vondt. Førstegangs.

Mye rart står skrevet om kynnere, men jeg kjente meg ikke igjen i noe av det :-)

Skrevet

takk :) da kan jeg legge meg uten å bekymre meg :) HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...