Gå til innhold

Ideer til 5 trinn avslutning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er foreldrekontakt og trenger litt tips.

 

Hva kan vi finne på?

Er ca 60 elever + søsken og foreldre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hvilken del av landet, hvilken årstid og skal det koste noe?

Jeg er for 2 alternativer fra klassekontaktent og at elevene får ta en lappeavstemning. Men det er meg da.

 

 

Skrevet

Ikke dumt at elevene får bli med å bestemme :)

 

Vi bor i Rogaland.Dette blir før sommerferien en gang, kan jo koste litt, har penger på trinnkonto.

Skrevet

Jeg kan jo ramse opp noen av avsluttningene jeg har hvert med på.

-tusenfryd (der bor dere litt feil til)

-grilla på skoleplassen

-bada og grilla i skogen

-kombinert, bading, grilling og vannski.

-lekeland

-hjemme her med grilling og fisking, bading.

 

Av en eller annen grunn går grilling og bading igjen :-)

 

Sykkeltur i skogen, bade og grille.

For 2 år siden jukset vi og dro på slalomtur rett før påske.

Peppes og kino

Skrevet

Tusen takk for gode tips.

Grilling og bading er jo bankers viss bare været er

på vår side :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...