Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Er foreldrekontakt og trenger litt tips. Hva kan vi finne på? Er ca 60 elever + søsken og foreldre.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 I hvilken del av landet, hvilken årstid og skal det koste noe? Jeg er for 2 alternativer fra klassekontaktent og at elevene får ta en lappeavstemning. Men det er meg da.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Ikke dumt at elevene får bli med å bestemme Vi bor i Rogaland.Dette blir før sommerferien en gang, kan jo koste litt, har penger på trinnkonto.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Jeg kan jo ramse opp noen av avsluttningene jeg har hvert med på. -tusenfryd (der bor dere litt feil til) -grilla på skoleplassen -bada og grilla i skogen -kombinert, bading, grilling og vannski. -lekeland -hjemme her med grilling og fisking, bading. Av en eller annen grunn går grilling og bading igjen :-) Sykkeltur i skogen, bade og grille. For 2 år siden jukset vi og dro på slalomtur rett før påske. Peppes og kino
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Tusen takk for gode tips. Grilling og bading er jo bankers viss bare været er på vår side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå