Gå til innhold

forbudte følelser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jo det har seg slik at en jeg har rota litt sammen med for 5-6 år siden er flyttet tilbake og han er nå utdannet LEGE!Her hvor jeg bor er det 2 leger og han er altså den 2 nå.

Jeg ble så paff når jeg møtte han!Og jeg kjente det bare kriblet i magen.

Jeg har vært syk med diverse ting så han skulle selvfølgelig LYTTE på meg!!!Oh my gahaaad.......jada, brett frem boobsa...:S

Men gikk bra, litt flau, men litt tent også...ja faktisk...

Nå har det gått noen uker og jeg er forelska!:(

jeg har samboer og barn, og han har også samboer...

jeg får han ikke ut av hodet, tenker HELE dagen på han..til og med når jeg har sex med mannen min:( Jeg blir nesten gærn!sukk...

måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lenge siden jeg og hadde det på den måten.

Deilig og skummelt på en gang.

Ikke gjør noe du vil angre på.

Skrevet

får jeg spørre hva du gjorde da?

nei, jeg kommer ikke til å være utro, men har så lyst på han!Særlig siden jeg og sambo har hatt det tøft i det siste, men jeg føler vi må holde sammen..kan jo ikke bare gi opp...

jeg tenker bare på han:(

Skrevet

Jeg var ikke langt unna å gå for langt.

Men, hadde en periode jeg ikke så han da gikk det over.

Han er en jeg pleier å se hver dag.

Skrevet

okei:S må være hardt om man ser den personen hver dag. Så sånn sett har jeg det greit, men vet jeg må flere ganger til han i nærmeste fremtid og jeg ser han ogå dagligvarebutikken foreks. (liten plass)....men får holde meg i "skinnet"

Skrevet

ikke har jeg lyst til å bytte lege heller pga han andre har jeg gått til før og var skikkelig misfornøyd:(

mannen min vet om min tidligere flørting med han og under en krangel sa han "jaja, er du forelska i ****'da?skal han ta deg på benken hans kanskje?" måtte ta en hvit løgn der ja:(

Skrevet

been there....men det er ikke verdt det. Mest sannsynlig blir det litt heftig sex som ikke blir noe mere...

Skrevet

hatt ei venninne som hadde det helt likt, men hun klarte å holde seg...men var såvidt:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...