Mammatiljente-09<3 Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Hva syns du er mest positivt med å være alene? Og den tingen som er mest negativ med å være alene?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Positivt: - Får hver dag, hver helg, hver jul, påske, ferie, 17.mai og bursdag sammen med henne - Slipper å rydde opp andres rot - Slipper mas, kjas, krangling og kjegling - Kan bestemme alt selv Negativt: - At hun ikke har noen pappa, farmor og farfar:( - At jeg ikke har noen å dele henne med. At når hun gjør noe morsomt, søtt eller artig så har jeg ingen å dele det meg - At når jeg kan bestemme alt selv så kan jeg også trå veldig feil Og akkurat nå at jeg har en vedvarende forkjølelse som aldri går over siden jeg aldri rekker å bli frisk.... Akkurat nå er jeg veldig sliten. Jeg er syk, hun er syk og jeg har ikke sovet siden fredag. Jeg er veldig sliten i dag og håper hun sovner snart så jeg kan legge meg jeg også.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Positive sider: - Hun er bare min! - Slipper diskusjoner om oppdragelse og andre viktige avgjørelser - Vi står mye friere til å gjøre det vi (les: jeg) vil, når det gjelder ferier, feiringer osv Negativt: Den dagen jeg må forklare henne hvorfor faren hennes ikke er i livet hennes.... -Lykkelig alenemor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå