Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Ein venninne av meg,hadde med seg datterå si i ein barnebursdag til eit barn av ein bloggar her ein dag. Vil ikkje nevna noke navn, men uansett då : Hu fortalte meg at sønen te bloggaren fekk lov te å drikka redbull.. Herregud tenkte eg då! D er jo dritfarlege! Fekk helt sjokk eg.. Noken tå dere som har gett barnet deres redbull?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Trodde ikke det var anbefalt til barn under 12 år jeg...? Inneholder vel stimulerende midler (som koffein) som kan gi hjertebank o.l.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Det blir vel streng tatt ikke anbefalt til noen.. Men, ja., det er 12 års grense på de, og de inneholder en god del koffein.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Hva er poenget med å omtale damen som "bloggeren"? Ellers synes jeg ikke noen trenger å drikke redbull og andre energidrikker, særlig ikke barn, og selv ikke barn over 12 år.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Tja, det er jo ikke abefalt nei. Men "Dritfarlig" vil jeg nok ikke si det er.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Hadde aldri falt meg inn å gi til mine barn. Men det er ganske vanlig har jeg inntrykk av. Syns jeg stadig ser barn(4-5 år og oppover) på butikken som har vært og plukket seg Redbull. F eks på lørdager, lørdagsgodt og Redbull. Uvitende foreldre? ikke vet jeg
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Det e klart, at d faktisk kan vær uvitenhet, sant det.. Eg ble bare litt sjokkerte.. Eg satt å las diverse bloggar når eg kom på å skriva om dette tema her inna, men d var egentleg ikkje noke poeng å omtala hu som blogggar. D finnas jo tusenvis tå de
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Haha, snakk om å lage problemer for seg selv. Hadde jeg gitt RB til mine barn, så måtte jeg nok plukka de ned fra gardinene og dradd tenna deres ut av tapeten med makt
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 Gir ikke sånt til mine barn og har forklart den hvorfor. Nå er de så¨store at de må ta egne valg, og ser ut som om mor har nådd in Har en veninne som klager over at barna er overvektige, og hva får dem til drikke? Joda, energidrikker, titt og ofte. Spessielt etter trening, for da har de jo brukt så mye energi må vite.................eh............hallo, er ikkje det litt av poenget dersom dem ikke skal legge på seg mer/skal gå ned i vekt?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #10 Skrevet 6. mars 2011 Helt idiotisk, ser også mange barn sitte å drikke disse iskaffene som selges, blir helt matt jeg :S
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #12 Skrevet 6. mars 2011 er vel en grunn til at det var ulovlig i norge noen år..... taurin........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå