Gå til innhold

Redbull til små barn!!??!!

Anbefalte innlegg

Ein venninne av meg,hadde med seg datterå si i ein barnebursdag til eit barn av ein bloggar her ein dag. Vil ikkje nevna noke navn, men uansett då :

Hu fortalte meg at sønen te bloggaren fekk lov te å drikka redbull.. Herregud tenkte eg då! D er jo dritfarlege!

Fekk helt sjokk eg..

Noken tå dere som har gett barnet deres redbull?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142989073-redbull-til-sm%C3%A5-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde aldri falt meg inn å gi til mine barn. Men det er ganske vanlig har jeg inntrykk av. Syns jeg stadig ser barn(4-5 år og oppover) på butikken som har vært og plukket seg Redbull. F eks på lørdager, lørdagsgodt og Redbull.

Uvitende foreldre? ikke vet jeg

Annonse

Det e klart, at d faktisk kan vær uvitenhet, sant det.. Eg ble bare litt sjokkerte..

Eg satt å las diverse bloggar når eg kom på å skriva om dette tema her inna, men d var egentleg ikkje noke poeng å omtala hu som blogggar.

D finnas jo tusenvis tå de ;)

Gir ikke sånt til mine barn og har forklart den hvorfor. Nå er de så¨store at de må ta egne valg, og ser ut som om mor har nådd in ;)

Har en veninne som klager over at barna er overvektige, og hva får dem til drikke? Joda, energidrikker, titt og ofte. Spessielt etter trening, for da har de jo brukt så mye energi må vite.................eh............hallo, er ikkje det litt av poenget dersom dem ikke skal legge på seg mer/skal gå ned i vekt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...