Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Var på fest i går, og endte opp med å ha sex med en bekjent.... Hvorfor klarer jeg ikke å la være? Jeg er jo gift.. Dessuten liker jeg ikke sex i fylla, for jeg kjenner ingenting...
Lilleleen Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Det må jo være helt j...lig for deg nå! Har du tenkt til å fortelle mannen din om det som har skjedd? Du har gjort en utrolig dum ting som kan få store konsekvenser, men vi er bare mennesker og alle kan faktisk gjøre feil. Får håpe at det ordner seg for deg.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 nei, jeg har ikke tenkt å fortelle mannen min det. Slik jeg ser det vil det kanskje lette på samvittigheten min, men det vil såre han så utrolig. Han skal ikke måtte lide for min dumhet. Begynte nesten å gråte av innlegget ditt, forventet meg mest kjeft, det er det jeg fortjener.... :-( Har det ikke greit nå nei. Jeg kjenner det der nede, så jeg klarer ikke å fortrenge det heller, og det blir dritflaut å treffe han igjen også...:-(
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Skjønner ikke hvorfor ikke du kan fortelle det, han lider jo allerede, ved å ha en dame som ikke respekterer han. Og at du skriver som det er noe som skjer flere ganger.. Da fortjener mannen din virkelig noe bedre enn deg.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 det man ikke vet har man ikke vondt av! er det noe som heter. Jeg mener det ville vært egoistisk å legge det over på han... Lid i stillhet du. Men vurdere om du er fornøyd med mannen din, eller om du burde gå fra han. Om dette er noe som skjer ofte er det kanskje noe i forholdet som ikke er helt riktig...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Tull dette ordtaket... er man notorisk utro, så vil jeg tru at man har så lite respekt for partneren sin at selv om partner ikke vet om utroskapen, så vises denne manglen på andre måter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå