Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 har en gutt på 4 år som liker faren bedre enn meg,han vil at pappan skal pusse tenner,vaske han,lese til han,etc etc etc. føler meg virkelig uelska av denne gutten til tider,uelska og dårlig mor som ikke har en sønn som heller vil at jeg skal gjøre ting. har aldri vært et problem før,men nå i den siste tiden har det eskalert synes jeg. er dette vanlig?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Dette går i perioder. En periode er mamma favoritten og i en annen periode pappa.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Helt vanlig, og vil sikkert endre seg med aldrern. Du gjør helt sikkert ikke noe galt
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 håper da endelig ikke det!pappan er veldig super og mister ikke besinnelsen så fort som jeg gjør,så jeg skjønner jo at han foretrekker den han kan tøye lengst i noen situasjoner,men det er likevel veldig sårt for meg dette,som om jeg ikke er god nok lenger... HI
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Vi har en datter, og her i huset får ikke pappa gjøre noe som helst. Hun er veldig mammadalt, og til tider er det plagsomt mye, selv om det er koselig også Det er nok i perioder, for sånn var søsteren min og jeg når vi var små også
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Vi har en datter, og her i huset får ikke pappa gjøre noe som helst. Hun er veldig mammadalt, og til tider er det plagsomt mye, selv om det er koselig også Det er nok i perioder, for sånn var søsteren min og jeg når vi var små også
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Vi har en datter, og her i huset får ikke pappa gjøre noe som helst. Hun er veldig mammadalt, og til tider er det plagsomt mye, selv om det er koselig også Det er nok i perioder, for sånn var søsteren min og jeg når vi var små også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå