Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Er det noe å bekymre seg for? Den har vært svart hele helga. Jeg er 33 uker på vei. Forrige uke fikk jeg b12 sprøyte, begynte å ta jern og folin tabl. Kan det være årsaken? Hvis ikke så ringer jeg legevakta å sjekker... Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Avføringen blir sort av jernpreparater ja, så ingen grunn til bekymring
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 HAHA! Dere er geniale Tuusen takk for svar :) Ha en fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå