Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Eller i det minste tilbyr seg? Jeg blir like overrasket over voksne folk som bare forlater middagsbordet og tar det som en selvfølge at vertsskapet tar av deres fat? Dette gjelder ikke i selskap, men når man har familie boende noen dager etc...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Ikke dersom deter selskap nei, men familie som er på besøk noen dager ja.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Det hadde jeg glatt sagt fra om;) Hadde blitt rimelig pissed of, OG det er frekt.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 I selskap forventer jeg det ikke nei, men koselig om folk tilbr seg -venner/familie gjør jo ofte det. Av familie som bor her over flere døgn, så er det nesten selvsagt at en hjelper til litt, ett minimum er å rydde bort tallerken etter seg.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Jeg liker at de tilbyr seg, jeg pleier å si at de skal la det stå. Men de må tilby seg syns jeg. Har noen venner som kan komme innom med junkfood uten på si fra at de har med seg mat. De setter fra seg alt på bordet og lar det ungene mister ligge på gulvet. Ikke tilbyr de mine barn mat eller når de kommer. Tror bare de ikke fatter at det er superfrekt.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Det er bra det ikke er bare jeg som reagerer på dette. HI
Gjest mphs Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Nei forventer ikke at gjester tar av bordet, men er det nære familiemedlemmer som bor her over flere dager er det greit at de hjelper til.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Jo jeg reagerer på det, jeg synes det er naturlig at om man er på middag hos venner er familie at man hjelper til å rydde av bordet slik at det er hyggelig å være der etter på og. Men i følge folket "her inne" er jeg sær for jeg reagerte å reagerer på ate når man inviterer seg selv på hverdagmiddag en vanlig uke dag etter jobb og barnehage at man ikke hjelper til og dekke bordet eller se til barnet
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 Jeg forventer at de tilbyr seg, så sier jeg heller nei
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #10 Skrevet 6. mars 2011 Nei, overhode ikke. Det har kanskje noe med at jeg ikke liker at folk roter på kjøkkenet mitt:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå