Gå til innhold

Noen som kjenner til spilleavhengighet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som enten bor eller har bodd med noen som er spilleavhengige eller lignende? Eller som kan gi litt råd/snakke litt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

hei. jeg har skrevet hovedfagsoppgave om spilleavhengighet, og har bestefar og onkel med spilleproblemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg datet en som slet med det.

Jeg måtte få hans lønn inn på min konto og gi ham småbeløp. Ingenting annet nyttet. Han kunne ikke ha bankkort heller.

Veldig kjedelig sykdom å stri med både for den syke og de pårørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og spesielt når man finner ut av det når man er høygravid.. å tross alt vært sammen i 4 år.. Bare eksplodert helt plutselig. Takk for at dere har svart, men akkurat nå "orker" jeg ikke å snakke om det.. =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er verre enn alkoholisme. Eg har en bror som strever veldig. Men det verste er jo at han innrømmer det ikke. Hvorfor verre enn alkoholisme? de gjør det mens de er edru!! og føler ikke dårlig smavittighet en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var spilleavhengig for 5 år siden. Kunne stå i timesvis foran automatene. Spilte bort penger jeg egentlig ikke hadde. Tilslutt måtte jeg bare tilstå til min kjære. Etter det, så sluttet jeg helt.

Måtte bare ta et valg om å holde meg unna automatene, og heldigvis ble alle automatene fjernet etterhvert. Var i Las Vegas i sommer, og ble bitt av basillen med en gang. Klarte å begrense meg, men det var skummelt hvor raskt ønsket om å vinne kom tilbake.

Nå spiller jeg bare Lotto, Odds, V75 og Extra en gang i blandt, og aldri for mer enn 200 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...